رابطه جنسی بخش مهمی از یک زندگی صمیمی وسالم است ،اما اگر بخواهیم از رابطه ی جنسی صحبت کنیم یا از خوبی های آن صحبت کنیم کار جدیدی انجام نداده ایم ، ولی کار جدید در دوران جدید شکل تازه ای به خودش گرفته.

راهنمای بهترین ژل روان کننده و ضد درد در بازار ایران

اگر از جمله کسانی هستید که تا به حال از کرم روان کننده جنسی استفاده کرده اید حتما باید بدانید ژل لوبرکانت چیست ؟فرض را بر این می گذاریم که شما چیزی نمی دانید. ژل لوبرکانت که به صورت عامیانه به عنوان ژل جنسی شناخته می شود فقط در زمینه روابط جنسی به کار نمی رود و در صنایع پزشکی نیز استفاده می شود. ولی در این مقاله قرار نیست راجب به داده هایی پزشکی صحبت نمی کنیم . ما در ابتدا به مزیت ژل های روان کننده می پردازیم و در پایان چند برند معتبر را به شما معرفی می کنیم تا اگر تازه کار هستید و شناختی در این زمینه ندارید در انتخاب دچار سردرگمی نشوید.

لغزندگی

ژل های روان کننده و ضددرد واژن برای خشکی این ناحیه که ناشی از تغییرات هورومونی ، استرس ، داروها و یائسگی می باشد بسیار کارایی دارد. در واقع ژل های روان کننده واژن را به خوبی هر چه تمام تر مرطوب می کنند تا بر اثر کاهش اصطکاک این ناحیه رابطه جنسی با ریتم بهتری شکل بگیرد.

افزایش میل جنسی

تا به اینجا گفته شد ژل لوبریکانت خاصیت لغزندگی که دارند باعث رطوبت واژن خانم ها می شود. ولی ژل های روان کننده جنسی حاوی مواد تحریک کننده ای نیز هستند. که میل جنسی را در خانم ها و مردان در حد قابل توجه ای افزایش می دهد. در واقع با مواد به کار گرفته شده در کرم های روان کننده باعث افزایش جریان خون و تحریک نقاط عصبی در ناحیه تناسلی می شوند.

تنوع بخشیدن به رابطه جنسی

بدون شک تنوع بخشیدن به رابطه ی جنسی یکی از اصلی ترین فانتری های هر زوجی است اگر از جمله کسانی هستید که تصمیم دارید از کارهای تکراری دست بکشید و به دنبال فتح دوباره نبردهای احساسی هستید کرم روان کننده کمک خوبی به شما می کند.

آسان شدن دخول

در ابتدا گفتیم کرم روان کننده رطوب رسانی و لغزندگی مناسبی دارد پس به همین دلیل اگر در ابتدای ماجراجویی هستید یا اینکه بعد از زایمان همواره مشکلاتی دارید می توانید از برگه تقلب ژل لوبریکانت برای از بین بردن درد هنگام دخول استفاده کنید.

استفاده با کاندوم

یکی از مزیت های جالب ژل روان کننده لوبریکانت یکپارچگی و سازش این مواد با کاندوم است که حتی کمک به جلوگیری از پارگی کاندوم می کند. به تازگی این خاصیت باعث شده شرکت های سازنده محصولات جنسی، از این مواد در ساخت کاندوم هم بهره ببرند.

رابطه جنسی مقعدی

چی بهتر از ژل روان کننده ضد درد مقعد، ژل های روان کننده بهترین گزینه برای این ناحیه هستند.

انواع ژل روان کننده

ژل های روان کننده برپایه آب،روغن و سیلیکون ساخته می شوند.

لوبریکانت های برپایه آب : ژل لوبریکانت ساخته شده با فرمولاسیون بر پایه آب هزینه کمتری دارند و گفته می شود با کاندوم هایی از جنس لاتکس سازگارترند. با این حال زودتر از سایر ژل های لوبریکانت خشک می شوند.

ژل لوبریکانت برپایه سیلیکون

ژل های لوبرکانت برپایه سیلیکون در برابر حرارت بالا مقاوم هستند . به همین دلیل این نوع ژل ها بیشتر در فیزیوتراپی ها برای صنایع پزشکی استفاده می شوند. اگر از جمله کسانی هستید که می خواهید زیر دوش حمام و یا در استخر با همسر خود رابطه جنسی برقرار کنید. ژل لوبرکانت سیلیکونی به شما کمک می کند. به عنوان نکته پایانی دیدگاه برخی از افراد این است که ژل لوبریکانت سیلیکونی لغزنده تر و چسبنده تر هستند.

ژل های لوبریکانت برپایه روغن

اگر می خواهید مثل جنایتکاران حرفه ای طوری عمل کنید تا توسط شرلوک هولمز رسوا نشوید، خیلی صادقانه گفته باشیم این نوع ژل لوبرکانت مناسب شما نیست. چون این نوع ژل های روان کننده ملحفه و لباس های شما را روغنی می کند. با این حال اگر حواستون به محیط اطرافتون هست این نوع لوبریکانت ها لغزندگی خوبی دارند و حس طبیعی تر در رابطه جنسی ایجاد می کنند. با این حال احتمال می رود با برخی کاندوم های ساخته شده از لاتکس ناسازگار باشند.

راهنمای بهترین ژل روان کننده و ضد درد در بازار ایران

تا به اینجا ژل لوبرکانت را برای شما توضیح دادیم و انواع مواد پایه این کرم های روان کننده را با نقاط مثبت و منفی برای شما روشن کردیم. ولی همه چیز به اینجا ختم نمی شود. ژل های جنسی فقط روان کننده نیستن و در منافع دیگری تولید شده اند و رفته رفته این مدل ژل ها سهم قابل توجهی از بازار محصولات جنسی را به خودشان اختصاص داده اند.

حالا می توانیم بگوییم ژل های لوبریکانت به دسته های : ژل روان کننده ، ژل تاخیری ، ژل حجم دهنده آلت تناسلی مردان،ژل تنگ کننده واژن و .... تقسیم بندی می شوند. که ما در این مقاله چند محصول از شناخته شده ترین های بازار ایران را به شما معرفی می کنیم که دارای مجوز بهداشت هستند و در داروخانه و فروشگاه های آنلاینی همچون موزانا و ویتالوکس بفروش می رسند.

ژل ایموشن

برند ایموشن موجود در بازار ایران یکی از برندهای شرکت کیمیا شفا بخش آرین می باشد. از محصولات شناخته شده این برند می توانیم به : ژل حجم دهنده ایموشن مشکی، ژل تنگ کننده قرمز ایموشن، ژل روان کننده زرد ایموشن،ژل تاخیری آبی ایموشن، ژل ایموشن نعوظ طوسی و چندین ژل دیگر که ما اصلی ترین محصولات این برند را معرفی کردیم. خوشبختانه این برند با تفکیک رنگ بندی توانسته به خوبی برای مشتریان انتخاب و شناخت راحت تری محیا کند.

راهنمای بهترین ژل روان کننده و ضد درد در بازار ایران

ژل پلی ژل

ژل لوبریکانت پلی ژل به مانند ژل های ایموشن دارای مجوز بهداشت هستند و در چندین محصول روان کننده ، تاخیری و حجم دهنده به بازار عرضه می شوند.

راهنمای بهترین ژل روان کننده و ضد درد در بازار ایران

ژل کاپوت

برند کاپوت یکی از شناخته شده ترین برندهای بازار ایران است که کاندوم های این برند نام و گذشته قدیمی در ایران دارند. این شرکت در زمینه تولید ژل های روان کننده جنسی فقط به تولید 3 محصول به نام های: ژل لوبریکانت موزی کاپوت ، ژل تاخیری کاپوت، ژل تنگ کننده انار کاپوت اکتفا کرده است.

به انتهای این مقاله رسیدیم، ژل لوبرکانت را به صورت مختصر تعریف کردیم، در ادامه گفتیم چه مزیت هایی این ژل ها دارند که بتوانید تجربه بهتری در کنار همسر خود داشته باشید. در مورد انواع مواد پایه ژل روان کننده صحبت کردیم و نقاط مثبت و منفی آنها را بیان کردیم. در انتها چندین محصول را معرفی کردیم که امیدواریم شما را به خوبی راضی کنند. اگر در مورد محصول خاصی نقدی دارید می توانید نظر خودتان را ارسال کنید. با نظرتان باعث می شوید دیگران انتخاب بهتری داشته باشند.

ژل کدکس

محصولات ژل روان کننده کدکس از انواع روان کننده های مبتنی بر آب ساخته شده اند . که برای کمک به خشکی واژن و افزایش راحتی در حین رابطه جنسی گزینه مناسبی هستند. ژل های کدکس برای استفاده بی خطر هستند و باعث تحریک نمی شوند. محصولات ژل روان کننده کدکس همچنین بدون عطر و طعم هستند، بنابراین برای افرادی که نسبت به بوها یا طعم دهنده ها حساسیت دارند مناسب هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha