با انتخاب یازده پزشک و نماینده شناخته شده در انتخابات مجلس هشتم ترکیب کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم تا حدود زیادی مشخص شد.

ترکیب کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم مشخص شد
به گزارش خبرنگارسلامت نیوز، علاوه بر  راهیابی قطعی سه عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان ادوار مجلس و راهیابی دو عضو دیگر به مرحله دوم، سه چهره سرشناس جامعه پزشکی نیز به مجلس هشتم راه یافته اند.
دکتر مسعود پزشکیان(وزیر بهداشت دولت خاتمی) که رای اول تبریز را از آن خود کرد و دکتر سید علیرضا مرندی(وزیر بهداشت دولت هاشمی رفسنجانی) که راه یافتنش از تهران به مجلس هشتم همچون دکتر سید شهاب الدین صدر(رئیس سازمان نظام پزشکی)قطعی به نظر می رسد، از جمله چهره های شاخصی هستند که این دوره در کمیسیون بهداشت و درمان حضور خواهند داشت.
همچنین حسین حسنی بافرانی( نائین)، عوض حیدرپور(شهرضا)، امیدوار رضایی(مسجد سلیمان)، حسینعلی شهریاری(زاهدان)، فخرالدین حیدری(بانه)، شبیب جویجری(اهواز) از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم هستند که به صورت قطعی به مجلس هشتم راه یافتند و جهانبخش امینی(کرمانشاه) و انوشیروان محسنی بندپی(نوشهر) به مرحله دوم راه یافتند که در صورت پیروزی این افراد نیز در مرحله دوم ترکیب کمیسیون 20 نفره بهداشت و درمان تا حد زیادی مشخص می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha