سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰

گاهی یک دوری ،یک شکست و یا یک بیماری سخت وافکار پریشان بی دلیل،باعث بیمار شدن احساسات ما می شوند، ولی نگران نباشید اگر بیماری احساسی دارید به راحتی درمان می شوید.

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز،با رعایت نکات زیر به صورت کامل شما از این افکار و احساست آزار دهنده و بیمار کننده رهائی می یابید:
   -خواب خوبی داشته باشید ،اگر نمی توانید بخوابید قبل از خواب یک فعالیت خوب ورزشی داشته باشید تا به راحتی به خواب روید،خواب خوب برای شما آرامش  به   ارمغان  می   آورد.
   -عقل سالم در بدن سالم است،پس سلامت جسمیتان را حفظ کنید.
   -فکر خود را به موضوع دیگری معطوف کنید،سعی کنید به مشکلی که باعث ناراحتیتان شده فکر نکنید،برای این کار می توانید سر خود را به موضوعات جالب و دوست داشتنی   خود گرم کنید.
   -برنامه ریزی کنید، برای هر ساعت روز و هفته خود برنامه ای داشته باشید با این روش به زندگی خود نظم دوباره ای می بخشید و از پریشان حالی خارج می شوید.
   -به کسی اتکا کنید،وقتی با مشکلی بر خوردید دور خود حصار نکشید! بلکه سعی کنید با کسی که به او اطمینان قلبی دارید درد و دل کنید.
   -نگاه خود  به همه چیز را نو کنید،ناراحتی را دور بریزید به مسائل پیش آمده نوع دیگری نگاه کنید،در سال نو نگاه ی نو داشته باشیدو سال را با آرامش آغاز کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha