معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از آمادگی بیمارستانهای تابعه این دانشگاه در ارتباط با پذیرش مصدومان احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.

دکتر محمد علی امام هادی در گفتگو با مهر با تاکید بر ضرورت هوشیاری جدی جوانان و خانواده ‌ها نسبت به خطرات رفتارهای نادرست که می ‌تواند چهارشنبه ‌سوری را به تلخ ‌ترین و سیاه ‌ترین شب سال تبدیل کند، گفت: بررسی آمارهای منتشره از خسارات مراسم چهارشنبه‌ سوری طی دو سال گذشته نشان می دهد بیش از 9 میلیارد ریال خسارت در سالهای 84 و 85 داشته ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به برخی از موارد حوادث چهارشنبه آخر سال در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سوختگی وسیع و مهلک بالای 35 درصد، نقص عضو چشم و نابینایی و شکستگی استخوان ‌های دست و پا و جمجمه از جمله این آسیبها بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از 65 درصد آسیب دیدگان، نوجوانان و جوانان رده سنی 15 تا 25 سال هستند، گفت: با توجه به عوارض جدی ناشی از انفجارات و سوختگیها، تمام بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به ویژه سه مرکز آموزشی درمانی امام حسین (ع)، لقمان الدوله و 15 خرداد در آماده باش کامل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha