رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از اعلام آمادگی این دانشگاه برای ارائه خدمات به مسافران و شهروندان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر صمد نوری زاد گفت: 10 پایگاه فوریتهای پزشکی برای رسیدگی به حادثه دیدگان سوانح و دو ایستگاه سلامت به منظور ارائه خدمات درمانی و سرپایی به بیماران و مسافران نوروزی در راه های این شهرستان و چهار پایگاه فوریتهای پزشکی شهری در کاشان و آران و بیدگل فعال است.

وی اظهار داشت: 16 مرکز بهداشتی و درمانی در مناطق روستایی و مراکز اورژانس سرپایی در شهر کاشان آماده پذیرش بیماران سرپایی داخلی، قلب، اطفال و انجام تزریقات و خدمات دندانپزشکی هستند.

نوری زاد افزود: بیمارستانهای تخصصی سید الشهداء و زنان و زایمان شهید رجایی برای ارائه خدمات درمانی سرپایی و بستری در خدمت مراجعه کنندگان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی در سطح عرضه و کنترل بهداشت اماکن عمومی و آب آشامیدنی از دیگر اقدامات دانشگاه در ایام نوروز است که از سوی واحد بهداشت محیط در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی اجرا می شود.

وی گفت: اطلاع رسانی به مسافران نوروزی در خصوص مراکز درمانی و بیماریهای هنگام سفر و هشدار در خصوص حوادث ترافیکی از دیگر برنامه های دانشگاه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha