سلامت نیوز : مدیرعامل خانه سینما گفت: در حوزه هنر به خصوص سینما و تلویزیون استراتژی مدون و مشخصی برای پرداختن به موضوعات اجتماعی مانند مواد مخدر وجود ندارد و همواره فقدان استراتژی یک حلقه مفقوده در حوزه هنر بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ محمدمهدی عسگرپور در نشست صمیمانه وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اهالی سینما که شب گذشته در خانه سینما برگزار شد گفت: دولت یازدهم توانسته است وزیر کشوری را که در حوزه فرهنگ فعال بود در رأس وزارتخانه‌ای به این بزرگی قرار دهد.

وی ادامه داد: برنامه‌ای مشترک میان خانه سینما و معاونت کاهش تقاضای ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد و در مورد کمک‌هایی که در حوزه مواد مخدر قرار است انجام شود به بحث و گفت و گو نشستیم و امروز این برنامه متقابل در خانه سینما برگزار می‌شود.

عسگرپور گفت: فرهنگ در پیشگیری و درمان مواد مخدر نقش بسزایی دارد و به صورت طبیعی زمانی که از اعتیاد بحث می‌شود، ذهن خانواده‌ها و فرهنگ به این سمت می‌رود که چگونه این حوزه می‌تواند قابلیت‌های زیادی را برای پیشگیری و مدیریت کردن مواد مخدر داشته باشد.

وی افزود: اما متأسفانه همیشه یک حلقه مفقوده در میان حوزه فرهنگ و مواد مخدر وجود داشته که همان استراتژی در حوزه هنر است.

مدیر عامل خانه سینما افزود: استراتژی مدون و مشخصی برای پرداختن به موضوعاتی مانند مواد مخدر در حوزه سینما و تلویزیون وجود ندارد و زمانی که از این فقدان صحبت می‌شود برخی از مدیران فرهنگی ناراحت می‌شوند چون آنها این فقدان استراتژی را به کم کاری خود تعبیر می‌کنند.

عسگرپور گفت: ما نیاز به داشتن یک نگاه استراتژیک هستیم که مدیرانمان باید برای دو سال آینده پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشند و برای موضوعات و حوزه‌های مختلفی که به آن نیاز داریم برنامه‌ریزی انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha