سلامت نیوز : نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست مصوبات دولت وقت مبنی بر بخشودگی وام زلزله‌زدگان منطقه دینور را عملی کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین وحید احمدی نماینده کنگاور در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه) مجلس توضیح داد: مردم منطقه با تصور اینکه این وام‌ها شامل بخشودگی می‌شود تاکنون از پرداخت آن خودداری کرده‌اند و بانک‌های عامل نیز با استدلال اینکه دولت وجهی بابت وام به آنها پرداخت ننموده و ضمن اضافه کردن جرائم تأخیر اقساط، مشکلات جدی برای مردم بخش دینور به وجود آورده‌اند.

این نماینده مجلس به وزیر راه به دلیل تکرار تصادفات منجر به مرگ کمربندی کنگاور و ضرورت توجه جدی به روگذر و زیرگذر سلطان‌آباد و تعریض دوراهی بیستون و هریس تذکر داد.

احمدی از وزیر راه خواست نسبت به تکمیل پروژه مسکن مهر که مردم محروم و مستضعف در حوزه انتخابیه‌اش با قرض و فروش لوازم زندگی سهم آورده متقاضیان را پرداخت کرده‌اند اقدام کند.

تذکر بعدی نماینده کنگاور به وزیر نیرو برای تکمیل سد کبوترلانه کنگاور و پرداخت خسارت روستاهای اسلام‌آباد و قشلاق بود.

وی همچنین به وزیر بهداشت برای تکمیل و تجهیز تنها بیمارستان صحنه و تجهیز بیمارستان‌های کنگاور و هرسین تذکر داد.

احمدی در پایان از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست در راه‌اندازی پروژه‌ ماشین‌سازی صحنه سرعت بیشتری به خرج دهد و متذکر شد: بسیاری از پروژه‌های مذکور در جریان سفر مقام معظم رهبری در مهرماه 1390 مورد تاکید قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha