رئیس مجلس شورای اسلامی درآ‎غاز جلسه علنی امروز خبر داد : خانم معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست با حضور در مجلس در مورد معضلات محیط زیستی از جمله جنگلها؛ خشک شدن دریاچه ارومیه، آلودگی هوا گزارشی ارائه داد.

همكاری مجلس با دولت برای كاهش مشكلات زیست محیطی
سلامت نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی از همكاری مجلس با دولت برای كاهش مشكلات زیست محیطی خبر داد.

"به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ علی لاریجانی" درآ‎غاز جلسه علنی امروز–یکشنبه- مجلس شورای اسلامی در توضیح نتایج جلسه غیرعلنی‌ امروز بهارستان، گفت:خانم معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست با حضور در مجلس در مورد معضلات محیط زیستی از جمله جنگلها؛ خشک شدن دریاچه ارومیه، آلودگی هوا گزارشی ارائه داد.

وی افزود: همچنین رئیس سازمان محیط‌ زیست موانع موجود در مورد بحث ریزگردها که متاسفانه استان‌های جنوبی کاملاً با آن درگیر هستند را قرائت کردند و قرار شد مجلس با دولت همراهی کند تا معضل ها و مشکلات محیط زیست را بتوانیم کاهش دهیم.

لاریجانی همچنین با آرزوی مغفرت برای مرحوم پرورش اظهار کرد: ایشان وقت خود را برای پیروزی انقلاب صرف کردند و در مجلس خبرگان که مسئولیت تنظیم قوانین اساسی را بر عهده داشتند بر اسلامیت و جمهوریت تاکید کردند و با حضور در دفاع مقدس همت مجاهدانه جوانان این وطن را بر‌افروختند.

وی با بیان این که به راستی استاد پرورش، استاد پرورش ِجوانان مشتاق انقلاب بود، عنوان کرد: پرورش در ظاهر آرام و در باطن از دردها پرغوغا بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha