سلامت نیوز : به دنبال درج گزارشی در رسانه ها مبنی برحضور یک خانواده در چادری در یکی از پارکهای تهران دکترعلی ربیعی وزیر تعاون ، کارورفاه اجتماعی ، رئیس سازمان بهزیستی را ماموررسیدگی به وضعیت این خانواده کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ؛ دکترربیعی ضمن تقدیر از اهتمام رسانه های گروهی به مسائل مختلف جامعه ازجمله مسائل ، مشکلات و آسیب های اجتماعی صبح امروز رئیس سازمان بهزیستی را مامور کرد تا نسبت به رسیدگی به وضعیت این خانواده اقدام کند .

 گفتنی است براساس گزارش خبرگزاری فارس  این خانواده شامل یک برادر، خواهر و یک مادر است که متأسفانه هر سه اعضای این خانواده به نوعی با بیماری روبرو هستند.

 پسر این خانواده حدود 36 سال دارد ،از بیماری ام‌اس رنج می‌برد و خواهر وی معلول ذهنی است و مادر این خانواده هم چندی پیش سکته مغزی کرده است.هشت ماه است بیماری پسر خانواده   شدت گرفته ، پدرشان در سال 80 فوت کرده و مشکلاتشان روزبه روز شدت گرفته است.

 به دنبال دستور دکتر ربیعی مسئولان سازمان بهزیستی با این خانواده دیدار کردند و تمهیدات لازم برای اسکان این خانواده و تحت پوشش قرار دادن این بیماران اتخاذ شد این خانواده هم اکنون  اسکان داده شده اند و اعضای بیمار خانواده تحت مراقبتهای بهداشتی ودرمانی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha