سلامت نیوز : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش باید نسبت به درمان دانش آموزان حادثه دیده شین آبادی پاسخگو باشد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت درمانی دانش آموزان شین آبادی گفت: وجوهی که برای درمان این دانش آموزان باید پرداخت می‌شد تاکنون پرداخت نشده است اما بنابر آنچه که اعلام شده است قرار است یک میلیارد برای درمان آنان اختصاص یابد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش نسبت به درمان دانش آموزان شین آبادی مقداری تعلل کرده است، افزود: وقتی وزیر آموزش و پرورش نسبت به این دانش آموزان تعهد کرده است، درمان آن‌ها باید به سرعت پیش می‌رفت و جبران مافات می‌شد.

سلیمی به حضور حاج بابایی در کمیسیون در زمان وقوع حادثه شین آباد اشاره کرد و افزود: ‌ ایشان از جایگاه وزارت آموزش و پرورش تاکیدکردند نسبت به درمان دانش آموزان شین آبادی نگران نباشید چرا که اقدامات مربوطه را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: از همین رو آقای فانی به عنوان وزیر بعدی آموزش و پروش موظف است که درمان آن‌ها را پیگیری کند چرا که وزارت آموزش و پرورش و نه یک فرد در قبال این دانش آموزان مسئول است اما متاسفانه می‌بینیم که در این زمینه تعلل شده است در حالی که  به نظر من این وزارت آموزش و پرورش است که  باید این مسئله را پیگیری می‌کرد.

سلیمی خاطر نشان کرد: آنچه نسبت به دانش آموزان شین آبادی در کمیسیون آموزش و تحقیقات از سوی وزارت آموزش و پرورش مطرح شد این بود که در مورد درمان آن‌ها تمهیدات لازم انجام شده و کل هزینه‌ها پرداخت می‌شود. و از آنجایی که وزارت آموزش و پرورش این قول را داده بود حتماً باید عملی می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه انتظار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این است که هر چه سریع‌تر مسائل مربوط به دانش آموزان شین آبادی سامان پیدا کند، افزود: وزارت آموزش و پرورش باید در این زمینه پاسخگو باشد و به طور حتم این مسئله درکمیسیون آموزش و تحقیقات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha