سلامت نیوز: معاون نظارت پایش اداره کل سلامت حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام کرد: هوای پایتخت با قرار گرفتن ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون و 2 واحد کاهش نسبت به روز گذشته همچنان در شرایط هشدار قرار دارد.

محمد رستگاری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب گفت: براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه های سنجش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتهی به 24 ساعت گذشته و تا ساعت 11 صبح جمعه، وضعیت کیفی هوای تهران در شرایط هشدار قرار دارد.

وی افزود: شاخص کیفیت هوا، 153 و آلاینده مسوول آن ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون است که هوای امروز پایتخت با دو واحد کاهش نسبت به روز گذشته همچنان در شرایط هشدار است.

به گفته رستگاری، با توجه به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم پایداری هوا تا اواسط هفته آینده، پیش بینی می شود هوا همچنان در شرایط ناسالم و هشدار باقی بماند.

مدارس فردا تعطیل نمی شوند


معاون نظارت پایش اداره کل سلامت حفاظت محیط زیست استان تهران درباره تشکیل کمیته کاهش آلودگی هوای پایتخت و احتمال تعطیل شدن مدارس نیز گفت: بعید است که کمیته کاهش آلودگی هوا امروز در استانداری تشکیل شود. همچنین احتمال تعطیلی مدارس برای روز شنبه وجود ندارد.

وی در پایان توصیه کرد: در این شرایط بیماران قلبی، ریوی، سالمندان، کودکان و خانم های باردار از تردد در فضای شهر خودداری کنند و سایر افراد نیز از فعالیت های شدید بدنی و طولانی مدت در فضای آزاد بپرهیزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha