شهردار منطقه ‪ ۹‬تهران از برپایی دهكده سلامت همزمان با آغاز هفته سلامت در این منطقه خبر داد.

علیرضا سرگل زهی به ایرنا گفت: دهكده سلامت منطقه ‪۹‬ از هجدهم تا بیست وششم فروردین ماه در بوستان بزرگ شمشیری برپا و در آن خدمات رایگان سلامت ارائه می‌شود.

وی افزود: غرفه‌های "تست قند خون، انجمن پرستاری، ترافیك، زیباسازی، بازیافت، محیط زیست، مشاوره، پزشك خانواده، تنظیم خانواده، ورزش و خانه اسباب بازی" در این بوستان راه‌اندازی شده است.

شهردار منطقه ‪ ۹‬خاطرنشان كرد: ساكنان جنوب غرب تهران می‌توانند با مراجعه به این بوستان از خدمات پزشكی و سلامت ارایه شده، رایگان استفاده كنند.

سرگل زهی گفت: برگزاری همایش سالمندان، اجرای طرح سنجش شنوایی ویژه دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان، اجرای مسابقه بهترین پیام سلامت ویژه دانش‌آموزان و برپایی اردوهای سلامت از دیگر اقدامات شهرداری این منطقه در هفته سلامت است.

شهردار منطقه ‪ ۹‬ادامه داد: ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی عمومی در بخش سلامت، كمك بسیاری به كاهش مشكلات فرهنگی و اجتماعی منطقه می‌كند، ازاین رو شهرداری این منطقه تمام تلاش خود را بكار گرفته تا با ارایه آموزش‌های مختلف گام مهمی در این بخش بردارد.

وی افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری این منطقه نیز برنامه مدونی را برای ارایه آموزش‌های مختلف سلامت در مدارس و مراكز عمومی منطقه در سال جاری تدوین كرده كه به مرور انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha