چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 102245
سلامت نیوز : رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: پزشکان نزدیکترین افراد برای شناخت و پاسخگویی به نیاز مردم هستند اما تکلیف بیشتری هم دارند و باید تلاش بیشتری در حوزه‌های علم آموزی و تحقیق و پژوهش انجام دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی مراسمی از پروفسور محمد اسماعیل اکبری به عنوان پژوهشگر برتر تجلیل شد.

همایش تقدیر از پژوهشگران برتر در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد. در این مراسم محمد اسماعیل اکبری به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شد و توسط هاشمی، وزیر بهداشت، علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور مقام معظم رهبری، پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از اساتید و دانشجویان تقدیر شد.

اکبری در حاشیه این همایش یادآورشد: علم مانند همه چیزهای دیگر دارای یک فیزیک ظاهری و یک معنا است، و اگر به معنا توجه نشود اتلاف کلمه علم خیلی صحیح به نظر نمی‌آید.

رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: به همه دانشجویان در سراسر دانشگاهها توصیه می‌کنم که تحقیق را از علم آموزی جدا نکنند چرا که این دو به هم گره خورده است.

رئیس مرکز جامع کنترل سرطان افزود: تحقیقی ارزشمند است که به نیاز مردم پاسخ دهد پس نباید از این مسیر دور بشویم. این نکته سالیان متمادی است که مورد نظر مقام معظم رهبری هم قرار دارد .

وی همچنین خطاب به پزشکان گروه بالینی یادآور شد: این طبیعی است که پزشکان گروه بالینی نزدیکترین افراد برای شناخت و پاسخگویی به نیاز مردم هستند اما تکلیف بیشتری هم دارند و باید تلاش بیشتری در حوزه های علم آموزی و تحقیق و پژوهش انجام دهند .

محمد اسماعیل اکبری با ارائه 36 مقاله ملی و بین المللی و ارائه مقالات و سخنرانی های متعدد در کنفرانس های ملی و بین المللی (در دوسال گذشته) توانسته است عنوان پژوهشگر برتر را در بین اساتید تمام (Full Professor ) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کسب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha