سلامت نیوز هر ساله همانند تمامی سلامت اندیشان جهان و همزمان با روز سلامت به استقبال شروع سال سلامتی میرود.باعث خوشنودیست شروع سال سلامتی با شروع سال خورشیدی و بهار طبیعت همزمان شده است.امسال نیز همانند سالهای گذشته سازمان جهانی بهداشت با تحقیقات و بررسیهای کارشناسانه شعاری را برای محوریت فعالیت های آتی در زمینه سلامت بشر مطرح می کند.

نوآوری و شکوفائی در حفظ سلامتی در برابر تغییرات آب و هوائی

حفظ سلامتی در برابر تغییرات آب و هوائی

که اصلی ترین محور  فعالیت متولیان سلامت میباشد.
سلامت نیوز و تمامی سرویسهای آتی گروه سلامت اندیشان به طبع تصمیم جهانی و در توسعه مفهوم این محور اساسی اقدامات بسیاری خواهد داشت.که در طول این زمان در مورد هر یک بحث و تبادل نظر می کنیم. اما این تفاوت قابل ملاحظه امسال با سالهای گذشته در پیمودن این 12 ماه در حوزه سلامت و بهداشت شعار بسیار مهم و محوری برای تمامی مسلمانان جهان و به خصوص هموطنان ایران اسلامی است.

نوآوری و شکوفائی

 دو واژه ای که جای تامل و تاخیر ندارد،این موضوع در حوزه سلامت قبل از شعار جهانی قرار میگیرد و نیاز هدف انتخاب شده توسط دانشمندان و محققان جهان در شعار نوآوری و شکوفائی ما ایرانیان پنهان است.
نوآوری در حوزه های سلامت هدف اندیشمندان متفکران و دست اندرکاران سلامتی مردم در این کره خاکی است.
ایرانیان فعال در امر سلامت جامعه تلاش کنند تا در راستای پیام مقام معظم رهبری ، نوآوری در حفظ سلامتی در برابر تغییرات آب و هوائی و همچنین شکوفائی  در همه حوزه های اصلی ترین موهبت پروردگار را در کنار اقدامات و دستاوردهای ارزشمند خود قرار دهند.
گروه سلامت اندیشان نیز نوآوری در امر اطلاع رسانی در حوزه سلامت و بهداشت را هدف اصلی خود در سال 87 اعلام میدارد و با فعال کردن تمامی سرویسهای خود قدم روشنی را به سمت این هدف بر خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha