سلامت نیوز : نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: بسیاری از بیماران سرطانی برای تأمین داروهای خود به کمک نیاز دارند که خیران باید در این زمینه پیشقدم شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در جمع بیماران سرطانی در محل مسجد طالبی‌زاده کرمان با تسلیت اربعین حسینی، اظهار داشت: مطلع شدیم که موسسه خیریه یاس از چند سال قبل فعالیتش را در کرمان آغاز کرده و بخشی از توان خود را برای پوشش بیماران خاص اختصاص داده و در این زمینه توفیقاتی هم داشته است.

وی افزود: گاهی هزینه‌هایی برای مراسم ترحیم صورت می‌گیرد که معادل این هزینه‌ها را می‌توان به موسسه‌های خیریه داد تا به خانواده‌های نیازمندان اهدا کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مسجد طالبی‌زاده کرمان یکی از مکان‌هایی است که مراسم ترحیم بسیاری در این مسجد برگزار می‌شود و هیئت امنای مسجد مذکور می‌توانند به بانیان مراسم ختم پیشنهاد دهند که به نیازمندان کمک کنند.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه بیماران سرطانی به داروهای زیادی نیاز دارند، عنوان کرد: بسیاری از بیماران سرطانی برای تامین داروهای خود نیاز به کمک دارند که خیران می‌توانند در این زمینه پیشقدم شوند.

وی افزود: بیماران خاص دارای شرایط ویژه‌ای هستند و به هر شکل ممکن مورد حمایت قرار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha