سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱
کد خبر: 102318
سلامت نیوز : تیم بسیج جامعه پزشکی استان یزد با حضور یک روزه در بافق، بیش از 250ویزیت رایگان انجام دادند.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهید رهنمون یزد در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی استان یزد در سال‌جاری بالغ بر 250 تیم پزشکی جهت ویزیت رایگان را به مناطق محروم اعزام می‌کند که تاکنون بیش از 170 تیم اعزام شده‌اند.

محمدجواد کریمی ادامه داد: در شهرستان بافق بیش از 250 نفر توسط متخصصان پوست، ارتوپدی، داخلی و پزشکان عمومی بسیج جامعه پزشکی استان یزد مورد ویزیت رایگان قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: متخصصان در محل بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) و پزشکان عمومی نیز در روستاهای کوشک، قطرم، شادکام و دهستان سبزدشت حضور یافتند.

کریمی هدف از انجام معالجه رایگان را خدمت‌رسانی به مردم محروم عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که این عمل شایسته مورد قبول خداوند واقع شود.

نرگس قانعی، متخصص پوست و یکی از پزشکان اعزامی توسط بسیج جامعه پزشکی به شهرستان بافق نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: 9 سال است که با بسیج جامعه پزشکی همکاری می‌کنم و اعزام‌های متعددی به شهرستان‌های مختلف استان یزد داشتم.

وی عنوان کرد: افتخار می‌کنم که توانستم در خدمت مردم باشم و احساس می‌کنم این اعزام‌ها مانند یک مانور است، مانوری که به آمادگی بیشتر پزشکان منجر می‌شود.

قانعی یادآور شد: حدود 70 نفر را ویزیت کرده‌ام و بین این افراد اگر 50 درصد نیازمند باشند، برای من کافی است و ممکن است کسانی باشند که بتوانند برای مداوا به شهرهای بزرگ بروند اما بین این افراد به طور قطع کسانی هستند که ممکن است امکانات مالی نداشته باشند.

تیم بسیج جامعه پزشکی استان یزد متشکل از  دکتر نرگس قانعی متخصص پوست، دکتر حمیدرضا زارع متخصص ارتوپد، دکتر محمد مهدوی متخصص داخلی، دکتر حمید حقانی‌نژاد پزشک عمومی و دکتر فاطمه برزگری پزشک عمومی به شهرستان بافق اعزام شدند و بیش از 250 بیمار را ویزیت رایگان کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha