سلامت نیوز : رئیس انجمن بیماران ام.اس آذربایجان غربی گفت: عمده‌ترین مشکل انجمن، نبود مکانی مناسب برای رسیدگی به بیماران و خدمات دهی به آنان است.

سمیه زارع در گفت‌وگو با (ایسنا)، افزود: مکان فعلی ما واقع در خیابان عطایی شهر ارومیه در طبقه دوم یک ساختمان است. رفت و آمد به این ساختمان برای بیماران به علت زیادی پله‌ها دشوار است.

وی افزود: با وجود این همه مشکل، انجمن از هیچ طرفی حمایت نمی‌شود؛ نه از سوی دولت و نه از سوی رسانه ها، هیچ‌گونه بودجه‌ای به ما تعلق نمی‌گیرد. پیگیری‌ها برای نقل مکان به یک مکان مناسب بی‌نتیجه بوده است. از سوی شهرداری، یک باب مغازه کوچک که شبیه به یک خرابه بود اختصاص دادند که این عمل به هیچ وجه توجیه نداشت.

زارع با تاکید بر اینکه انجمن حمایت از بیماران ام.اس در آذربایجان غربی مورد حمایت هیچ ارگان دولتی نیست، تصریح کرد: هیچ حمایتی از انجمن نمی‌شود؛ حتی یک وسیله نقلیه برای رساندن دارو و رسیدگی به بیماران نداریم، تمامی خدماتی که ارائه می‌دهیم را مدیون خیرین هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مکان فعلی که در آن اسکان داریم متعلق به یک فرد حقیقی است. افرادی که از انجمن بیماران ام اس حمایت می‌کردند دیگر توان حمایت ندارند، وضعیت به گونه‌ای شده که باید هرچه سریعتر ساختمان انجمن را تخلیه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha