سلامت نیوز : معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو طی احکامی سرپرست اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی، سرپرست اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان غذا و دارو و همچنین سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان غذا و دارو را منصوب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ متن احکام صادر شده از سوی دکتر رسول دیناروند به شرح زیر است:

انتصاب مهندس سید حسین صفوی به سرپرستی اداره تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو

جناب آقای مهندس سیدحسین صفوی

سلام علیکم؛

با توجه به تعهد و تجربه ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی منصوب می‌شوید تا در چارچوب ضوابط و مقررات و رعایت جوانب شرعی انجام وظیفه نمایید.

رعایت سیاست‌های کلان نظام سلامت و برنامه‌های مقام محترم وزارت و این سازمان سرلوحه اقدامات جنابعالی خواهد بود. کنترل و نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی باید در خدمت تامین سلامت مردم باشد. در این راستا اهتمام جدی جنابعالی به موضوع کنترل کیفیت و قیمت ملزومات و تجهیزات پزشکی و جلوگیری از واسطه‌گری‌های بیهوده در این عرصه، بسیار مهم خواهد بود. همچنین شفاف‌سازی فرایندهای کاری آن اداره کل و حذف اعمال سلیقه در انجام امور از اولویت‌های کاری جنابعالی خواهد بود.

توفیق جنابعالی را در انجام وظیفه از درگاه قادر متعال مسئلت می‌نماید.

انتصاب دکتر عبدالعظیم بهفر به سرپرستی اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان غذا و دارو

جناب آقای دکتر عبدالعظیم بهفر

عضو محترم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مامور در سازمان غذا و دارو

سلام علیکم؛

با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی و با توجه به پیشنهاد معاون محترم پشتیبانی سازمان به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان غذا و دارو منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به درگاه خداوند متعال و استفاده بهینه از منابع، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و اجرایی موجود، در تبیین جایگاه واقعی مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی از طریق روش‌های مدیریتی نوین و با اولویت توسعه، توانمندسازی و ارتقای انگیزش و رضایت کارکنان و بهره‌وری منابع انسانی، نسبت به مدیریت و تسهیل فرآیندهای اداری و پشتیبانی در تعامل با سایر واحدها، تامین و نگه‌داشت زیرساخت‌های مرتبط و ساماندهی و توسعه امور رفاهی و نهایتاً ارتقای ارزش سرمایه انسانی حوزه غذا و دارو موفق و موید باشید.

از خداوند متعال توفیق جنابعالی را از درگاه احدیت مسئلت دارد.

انتصاب دکتر بهروز جنت به سرپرستی دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان غذا و دارو

جناب آقای دکتر جنت

مشاور محترم ریاست سازمان

سلام علیکم؛

با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی، با توجه به پیشنهاد معاون محترم پشتیبانی سازمان به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت، به عنوان سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان غذا و دارو منصوب می‌شوید تا با استفاده بهینه از منابع، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در ارتقای کیفی و کمی امور، بهبود فرآیندها، سیستم‌ها، روش‌ها و تحقق اهداف سازمان، با توجه ویژه به بهره‌برداری و استقرار سامانه های الکترونیکی سازمان، ارتقای وضعیت سامانه کدگذاری و رهگیری کالاهای سلامت محور، پیگیری و نظارت بر امضاهای الکترونیکی و ساماندهی سامانه اتوماسیون اداری و همچنین ساماندهی تشکیلات حوزه غذا و دارو، هدایت بهینه طبقه بندی مشاغل، تاکید حداکثری بر تحول اداری و سازمانی، بهبود روش‌ها و سیستم‌ها و تلاش در جهت استقرار نظام نوین آماری موفق و موید باشید.

امید است با توکل به خداوند متعال و با هماهنگی و همکاری تمامی مدیران و همکاران و رعایت جوانب شرعی و قانونی موفق و مؤید باشید.

دکتر رسول دیناروند

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha