سلامت نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به مشکلات آلودگی هوا، امیدواریم معاون رئیس جمهور و رئیس محیط زیست، مشارکت جدی‌تری برای رفع معضلات آلودگی هوا نشان بدهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، عبدالحسین مختاباد در جریان سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به معضل آلودگی هوا اظهارداشت: با توجه به مشکلات پیش آمده در بخش آلودگی هوا شاهد هستیم که بچه‌هایمان جلوی چشم‌هایمان از بین می‌روند.

وی تصریح کرد: امیدواریم معاون رئیس جمهور و رئیس محیط زیست، مشارکت جدی‌تری را برای رفع معضل آلودگی هوا نشان دهد.

مختاباد با اشاره به برخی از اقدامات از سوی کمیته اضطراری محیط زیست برای رفع آلودگی هوا، گفت: تعطیل کردن مدارس و زوج و فرد کردن خودروها راهکار قابل قبولی برای رفع معضل آلودگی هوا نیست.

اقبال شاکری دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به اسنکه در بحث آلودگی هوا دولت و شهرداری هرکدام وظایفی به عهده‌شان است، گفت: هرکدام از بخش‌ها تکالیفی به عهده آنها است که باید به وظایف خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: تعطیلی کارخانه‌ها روش درستی نیست و باید به سمت راهکار درست و منطقی گام برداریم.

شاکری تصریح کرد: هم‌اکنون یک چهارم مردم ایران در معرض آلودگی هوا قرار دارند که امیدواریم تدابیر لازم و منطقی برای رفع این معضل اتخاذ شود.

شاکری با اشاره به اینکه در بخش حمل و نقل عمومی نیز بین نیازها و موجودیت فعلی فاصله بسیار داریم، گفت: در برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری به این موضوع توجه ویژه‌ای شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با طرح این پرسش که آیا مسئولان نیز برای تردد در شهر از وسایل عمومی استفاده می‌کنند یا خیر، گفت: مسئولان نیز باید برای رفع معضل آلودگی هوا قدم‌های موثر تری را بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha