تنها با گذشت یک روز از قرار گرفتن نرم افزار آگاهی بخش ایدز بر روی سایت کافه بازار، آمارها نشان دهنده این است که دانلود و نصب این برنامه از مرز هزار دانلود گذشته است که این نشان دهنده نیاز کاربران به اطلاعات دقیق و صحیح در این حوزه می باشد.

دانلود رایگان نرم افزار / آیا به ایدز مبتلا شده ام؟
سلامت نیوز: تنها با گذشت یک روز از قرار گرفتن نرم افزار آگاهی بخش ایدز بر روی سایت کافه بازار، آمارها نشان دهنده این است که دانلود و نصب این برنامه رایگان بر روی تلفن های همراه از مرز هزار دانلود گذشته است که این نشان دهنده نیاز کاربران به اطلاعات دقیق و صحیح در این حوزه می باشد.

به گزارش سلامت نیوز، هدف از طراحی این نرم افزار، ارائه تعریف درستی از بیماری HIV/ایدز در محیطی کاملا چند رسانه ای، ارائه راه های پیشگیری و در نهایت ابزاری جهت تشخیص کلی بیماری و لزوم مراجعه به پزشک است.

در این نرم افزار تلاشمان بر آن است که در یک محیط گرافیکی ساده، جذاب و کاربرپسند، اطلاعات مناسبی از بیماری قابل پیشگیری ایدز به جامعه ارائه دهیم تا با کمک به افراد سالم در جلوگیری از ابتلا، به افراد مبتلا نیز اطلاعات و کمک های لازم را ارائه دهیم.

نرم افزار آگاهی بخش ایدز دارای امکاناتی نظیر:  تعریف بیماری، علت، روند و عوامل تشدید کننده،  آموزش راه های پیشگیری بیماری،  تست ابتلا به بیماری،  روش های درمان و کند کردن روند بیماری،  آدرس و تلفن مراکز درمانی در سراسر کشور است.

لازم به ذکر است به زودی اطلاعات دقیق مختصات مراکز درمانی جهت نمایش دقیق آدرس در نقشه، در آپدیت قرار خواهد گرفت.

گفتنی است سلامت نیوز، با راه اندازی کمپین اطلاع رسانی ایدز ضمن تولید محتوای آموزشی، نرم افزاری جهت دسترسی آسان به اطلاعات کامل درباره بیماری HIV/ایدز طراحی کرده است که علاقمندان می توانند این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت کافه بازار دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنند.






برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهرای ساغشکی ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    8 2
    سلام مدتهاست وبسایتتان را میشناسم کار شما بسیار ارزشمندست امیدوارم مردم بیماران مبتلا به ایدز و ویروس اچ ای وی را به چشم بیمار بنگرند و البته در امر پیشگیری کوشا باشند اخیرا یک سری آگهی در اتوبوس های مشهد دیدم که دیگه خجالت و لاپوشانی کنار گذاشته اند و صراحتا از کلمه کاندوم استفاده کردند امیدوارم بجای توصیه به سرکوب جنسی (کنترل) این را تبلیغ کنند که افراد مجرد رابطه متعهدانه و معقول در پیش گیرند چون اختلاف سن بلوغ جنسی و آمادگی برای ازدواج به بیش از پانزده سال رسیده. خواهش میکنم مسئولان به مقوله رابطه جنسی نگاه انسانی داشته باشند و ایدئولوژیک مذهبی. جوامع غربی الان توانسته اند به نگاه انسانی به دوراز ایدئولوژی مذهبی، ایدز را مهار کنند لطفا واقع بین و انسانی باشید شما مسئولان آروزی سلامتی برای همه بیمارن دارم موفق و سلامت باشید عزیزان خادم سلامت مردم
  • حامد ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    6 0
    ممنون که اطلاع رسانی می کنید.
  • سعدی ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    2 0
    توجه به علایم بیشتر وسواسی می اورد
  • علی ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام unitqualایدز چیست لطفا برایم ایمیل کنید