وبینار اطلاع رسانی درباره خطرات رفتارهای جنسی پرخطر 4 دی ماه با تدریس دکتر اقلیما برگزار می شود.

تاریخ برگزاری کلاس رایگان آموزش درباره خطرات رفتارهای جنسی پرخطر
سلامت نیوز: وبینار اطلاع رسانی درباره خطرات رفتارهای جنسی پرخطر 4 دی ماه با تدریس دکتر اقلیما برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز، وبینار اطلاع رسانی درباره خطرات رفتارهای پرخطر جنسی به عنوان یکی از عوامل موثر در افزایش خطر انتقال ایدز چهارشنبه 4 دی ماه ساعت 16 با حضور دکتر مصطفی اقلیما، دکترای مددکاری اجتماعی برگزار می شود.

لازم به ذکر است علاقمندانی که تاکنون موفق به ثبت نام در این دوره آموزشی آنلاین نشده اند می توانند با مراجعه به آدرس دوره آموزشی آنلاین ثبت نام کنند. ذکر آدرس پست الکترونیک برای ارتباط بیشتر الزامی است. (شرکت در این دوره فقط برای آموزش و اطلاع رسانی هموطنان عزیز بوده و اطلاعات افراد نزد سلامت نیوز محفوظ میباشد.)

گفتنی است مجهز بودن سیستم به هدست برای شنیدن صدای استاد و یا وب کم در صورتی که تمایل به ارسال تصویر خود دارید ، از امکانات مورد نیاز برای شرکت در این کلاس مجازی است.

افرادی که در این دوره آموزشی آنلاین ثبت نام کرده اند می توانند از طریق نرم افزار جامع برگزاری دوره های آنلاین سلامت نیوز در این کلاس حضور پیدا کنند.

ثبت نام کنندگان به سایت وبینار سلامت نیوز وارد شده و با وارد کردن آدرس ایمیل و پسوردی که قبلا هنگام ثبت نام انتخاب کرده اند می توانند در کلاس آموزشی آنلاین حضور پیدا کنند.





نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha