یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 102448
سلامت نیوز : رییس اداره نظارت بر موادغذایی، بهداشتی و آرایشی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از کشف برنج آلوده ورودی از سایر استان‌ها به کرمانشاه خبر داد.

دکتر پیمان پاکزاد در گفت و گو با (ایسنا) ، با اشاره به نظارت دقیق معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه روی صحت و سلامت موادغذایی به ویژه گوشت و برنج، خاطرنشان کرد: این نظارت به صورت منظم و رندوم روی محصولات غذایی اعمال می‌شود.

به گفته پاکزاد پس از تولید و تایید سلامت محصول در آزمایشگاه معتبر استان، پس از عرضه محصول در بازار نیز محصولات تولیدی به صورت رندوم خریداری شده و سلامت آنها دوباره مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به کشف 600 کیلوگرم برنج‌آلوده در یکی از فروشگاه‌های معتبر سطح شهر از امحاء این حجم محصول با همکاری صاحب فروشگاه خبر داد.

پاکزاد همچنین به کشف محصولات برنج با آلودگی بالا ورودی از سایر استان‌ها خبرداد و گفت: این محصولات نیز با همکاری صاحب کالا معدوم شد.

رییس اداره نظارت بر موادغذایی، بهداشتی و آرایشی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با اشاره به انجام مکاتباتی در سطح کشور گفت: سازمان غذا و داروی کشور در یک دستورالعمل نظارت بیشتر بر دو تا سه قلم برنج ایرانی و نیز چند قلم برنج خارجی را در سراسر کشور خواستار شد.

پاکزاد این اطمینان را به مردم استان داد که هیچ‌گونه برنج غیربهداشتی در سطح استان عرضه نشده و به دست مردم نخواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha