سلامت نیوز : رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه اگر از من بپرسید برخورد دستگاه قضا مناسب بوده است یا خیر؟ می‌گویم آن طور که من می‌خواهم نیست گفت: اگر ما فقر فرهنگی داریم این فقر میان مسئولان دستگاه‌های مختلف است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ سردار علی مؤیدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در برنامه مناظره اعتیاد در پاسخ به این سؤال که آیا برخورد قضایی با قاچاقچیان مناسب بوده است یا خیر؟ گفت: اگر از من بپرسید به عنوان یک پلیس می‌گویم آن طور که من می‌خواهم نبوده است.

وی ادامه داد: اما انصافاً تلاش‌های دستگاه قضا در این ارتباط خوب بوده است اما ایراداتی مانند اینکه شاید در برخی استانها برخی آرای قضات اشتباه صادر شده است وجود داشته باشد.

مؤیدی در پاسخ به همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی که مسئله اعتیاد را تنها حاصل فقر فرهنگی جامعه عنوان کرده بود گفت: ما یک موضوع غیرقابل اثبات و اندازه‌گیری به نام فرهنگ را عنوان می‌کنیم که هیچ وقت نمی‌توانیم آن را اندازه بگیریم و بفهمیم که کی بافرهنگ هستیم و کی بی‌فرهنگ.

وی ادامه داد: من با گفتن اینکه ما مشکل فرهنگی داریم را قبول ندارم بلکه معتقدم این حرف عملاً شانه خالی کردن از مسئولیت است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه اگر فقر فرهنگی وجود دارد در میان بعضی مسئولان دستگاه‌های مختلف است گفت: آن عزم و اراده که در پلیس و قوه قضاییه وجود دارد در سایر دستگاه‌ها وجود ندارد و به اندازه‌ای که ما مبارزه با مواد مخدر را جدی گرفته‌ایم این دستگاه‌ها آن را جدی نگرفته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha