سلامت نیوز : رئیس پلیس مواد مخدر با بیان اینکه با توجه به شرایط نظام و انقلاب توانستیم در حد وسع خود با قاچاقچیان مقابله کنیم گفت: نظرسنجی از مردم نشان می‌دهد که آنها از اقدامات ما رضایت دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ سردار علی مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور عصر امروز در برنامه مناظره با موضوع اعتیاد با اشاره به نظرسنجی صورت گرفته در این برنامه گفت: اینکه 63 درصد مردم معتقد باشند که ما در بحث برخورد با عرضه مواد مخدر موفق عمل کرده‌ایم خود نقشه راه را برای ما تعیین می‌کند.

وی تاکید کرد: بحث ما با مقابله با مواد مخدر به خاطر شرایط حساس نظام و انقلاب طی این 30 سال توانسته پاسخگوی خواسته مردم باشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه حوزه‌های دیگر که باید کارهای فرهنگی و پیشگیری را انجام دهند نتوانستند همپایه با ما پیش بروند گفت: باید این دستگاه‌ها به وظیفه خود به خوبی عمل کنند چرا که مواد مخدر یک پدیده سیاسی _ امنیتی و به قول سازمان ملل یک جرم سازمان‌یافته است.

وی با بیان اینکه سرچشمه مواد مخدر در کشور افغانستان و در بیخ گوش ایران قرار دارد گفت: عملکرد پلیس و سازمان‌های قضایی را در برخورد با عرضه مواد مخدر مثبت ارزیابی می‌کنم ضمن اینکه ما به بخش پیشگیری و درمان نیز باید توجه کنیم و مبالغی را به آن اختصاص دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha