متاسفانه علیرغم تلاش هایی که برای تجمیع "بیمه‌ها" انجام می‌شود هنوز این امر محقق نشده است و بیماران متضرر پرداخت بیشتر در ازای خدمات درمانی خود هستند.

ریزش روز به روز خدمات دهی "بیمه‌ها"/ مجلس با جدیت تجمیع "بیمه‌ها "را دنبال می‌کند
سلامت نیوز: متاسفانه علیرغم تلاش هایی که برای تجمیع "بیمه‌ها" انجام می‌شود هنوز این امر محقق نشده است و بیماران متضرر پرداخت بیشتر در ازای خدمات درمانی خود هستند.

دکتر رستمیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خدمات دهی سازمان‌های بیمه گر روز به روز کاهش می یابد و مردم باید برای خدمات درمانی که دریافت می‌کنند هزینه های بیشتری حتی بیش از 70 درصد را از جیب خود پرداخت کنند.

وی گفت: تجمیع سازمان های بیمه گر و ایجاد یکی از سازمان بیمه واحد می تواند در یکسان سازی خدمات ارائه شده توسط این سازمان ها موثر باشد و در واقع تبعیض پیش آمده را برطرف سازد.

وی افزود: در حال حاضر بیمه ها حق بیمه های غیریکسانی دریافت می کنند و در این بین هستند بیمه هایی که 7 درصد از افراد تحت بیمه خود حق بیمه دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه مجلس با جدیت هر چه تمام تر تجمیع بیمه را پیگیری می‌کند خاطر نشان کرد: تجمیع سازمان‌های بیمه گر علاوه بر توانمندسازی بیمه‌ها کمک چشم گیری به بیماران و افراد تحت پوشش بیمه خود می کنند و در واقع تبعیض پیش آمده را که موجب مضرات فراوانی در بدنه حوزه سلامت گشته را مرتفع می سازد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha