دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲
سلامت نیوز : معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فعالیت 900 بیمارستان در کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ محمدحاجی آقاجانی ظهر امروز در بازدید از بیمارستان کنگان اظهار داشت: توجه به مشکلات درمانی مردم در سراسر کشور از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت بهداشت است.

وی افزود: مسئولان ارشد وزارت بهداشت همواره بر لزوم ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی تاکید دارند و امیدوار هستیم شاهد رضایتمندی مردم از حجم و کیفیت خدمات باشیم.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فعالیت 900 بیمارستان در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 900 بیمارستان در کشور وجود دارد که 555 بیمارستان زیر نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی نزدیک به 80 درصد خدمات بستری در کشور را بر عهده دارند.

آقاجانی تصریح کرد: در حال حاضر عدم پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها از سوی بیمه یکی از مشکلات عمومی بیمارستان‌های کشور است که امیدوار هستیم به زودی رفع شود.

وی با اشاره به نامناسب بودن فضای برخی بیمارستان‌ها ابراز داشت: فضای ظاهری و خدمات برخی بیمارستان‌ها از جمله بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیازمند بازنگری جدی است.

این مسئول بیان کرد: برای بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته و به زودی شاهد تجهیز و بازسازی این بیمارستان خواهیم بود.

آقاجانی تاکید کرد: تا ابتدای سال آینده چند طرح مهم و باکیفیت در این بیمارستان انجام می‌شود که امیدواریم رضایتمندی مردم را از این طرح‌ها شاهد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha