دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱
کد خبر: 102749

سلامت نیوز : دومین کنگره مشترک قلب و عروق ایران با همکاری انجمن‌های تخصصی این حوزه، ششم تا نهم اسفند ماه در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

دکتر فریدون نوحی، رییس انجمن قلب و عروق ایران در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار داشت: این گردهمایی بزرگ علمی شامل نوزدهمین کنگره انجمن قلب ایران، هشتمین کنگره انجمن جراحان قلب ایران، هفتمین کنگره انجمن بیهوشی قلب ایران و ششمین کنگره انجمن اکوکاردیوگرافی ایران است که با همکاری این انجمن‌ها و مشارکت انجمن اینترونشنال کاردیولوژی ایران، انجمن الکتروفیزیولوژی قلب ایران، انجمن علمی داروسازان، جامعه انجمن‌های تخصصی و فوق تخصصی داخلی ایران، انجمن قلب کودکان ایران، انجمن علمی پرستاران قلب، انجمن فیزیوتراپی ایران، انجمن خیریه قلب ایران و انجمن تکنولوژی گردش خون برون پیکری برگزار می‌شود.

رییس مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی، هدف از برگزاری این کنگره را ارتقای سطح علمی متخصصان رشته های مختلف مرتبط با قلب و عروق و تبادل نظر و تجربیات پزشکان و پرستاران در سطح ملی و بین المللی عنوان و خاطرنشان کرد: مهلت ارسال خلاصه مقالات به این کنگره تا 15 دی ماه تمدید شده است و ثبت نام از علاقمندان شرکت در کنگره هم تا 15 بهمن ماه ادامه دارد.

وی درباره علت برگزاری کنگره مشترک قلب و عروق گفت: تا سال گذشته، هر ساله چندین کنگره قلب و عروق در زمینه های مختلف جراحی، داخلی و بیهوشی و ... در کشور برگزار می شد که برگزار کنندگان این کنگره‌ها بر آن شدند با تجمیع و برگزاری یک کنگره مشترک سالیانه، زمینه گردهمایی و تبادل نظر و تجارب صاحبنظران حوزه‌های مختلف قلب و عروق را در یک اجتماع علمی بزرگتر فراهم کنند. نخستین دوره این کنگره، مهر ماه سال گذشته در تهران برگزار شد که با استقبال گسترده محققان و متخصصان مربوطه روبرو شد و حال دومین کنگره مشترک قلب و عروق ایران، اسفند ماه امسال به فضل الهی پربارتر برگزارخواهد شد.

دکتر نوحی در پایان ضمن دعوت از اساتید و متخصصان رشته‌های وابسته، پرستاران، پرفیوژنیست‌ها، فیزیوتراپیست‌ها و سایر گروه‌های پزشکی مرتبط با قلب و عروق برای شرکت در دومین کنگره مشترک قلب و عروق ایران، اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این گردهمایی بزرگ علمی با دبیرخانه کنگره در انجمن قلب و عروق ایران به شماره تلفن 23922529 تماس گرفته یا به وب سایت کنگره به نشانی www.ihacongress.org.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha