سلامت نیوز : سرپرست مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، از برگزاری کارگاه آموزشی روش های مدیریت، کنترل استرس، خشم و مهارت حل مساله برای اولین بار توسط این مرکز خبر داد و گفت: این کارگاه 28 آذر ماه جاری در مرکز ایمنی و محیط زیست جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

دکتر لیلا امیری در گفتگو با ایسنا ؛ هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را افزایش آگاهی مخاطبان در مدیریت استرس دانست و بیان داشت: شرکت کنندگان با حضور در این کارگاه با مهارت هایی از جمله آگاهی دقیق از واکنش بدن به استرس، داشتن اطلاعات درست درباره عوامل جسمی، ذهنی، هیجانی و معنوی در ارتباط با استرس، استفاده از انواع روش‌های مقابله ای مناسب برای ازمیان برداشتن استرس و موضوعاتی از این قبیل آشنا می شوند.

وی در ادامه با اشاره به این که اساتید برجسته ای در این دوره آموزشی به تدریس خواهند پرداخت، تصریح کرد: شرکت در این کارگاه آموزشی علاوه بر دانشجویان، برای تمامی علاقه مندان آزاد است و در پایان دوره از سوی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران به مخاطبین گواهی شرکت اعطا می شود.

امیری در پایان به تسهیلات این دوره برای دانشجویان اشاره و خاطرنشان کرد: دانشجویان برای شرکت در این کارگاه با ارایه کارت دانشجویی می توانند از تخفیف 20 درصدی ثبت نام بهره مند شوند، همچنین افرادی که به صورت گروهی و بیش از یک نفر در این دوره آموزشی شرکت کنند، از تخفیف 10 درصدی برخوردار می شوند.

لازم به ذکر است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره آموزشی می توانند با شماره تلفن های 88763087 و 88763078 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha