شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
سلامت نیوز : با اجرای چند عملیات ویژه در استان فارس 451 كیلوگرم تریاك طی 72 ساعت گذشته كشف و 15 تن از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس ؛ رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس در این خصوص گفت: در راستای شناسایی فعالیت سوداگران مرگ، ماموران انتظامی استان عملیات های مهمی را به اجرا گذاشتند.

سرهنگ " محمد اسماعیل مصری" به یكی از این عملیات ها اشاره و بیان کرد: ماموران مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام یك ماه كار اطلاعاتی، چند قاچاقچی موادمخدر را كه اقدام به تهیه محموله های موادمخدر از استان هرمزگان به استان فارس و توزیع در این استان می كردند را شناسایی كردند.

وی اظهار كرد: در این میان ماموران دریافتند قاچاقچیان قصد دارند یك محموله موادمخدر را از مسیر شهرستان های داراب، فسا و سروستان به شیراز حمل كنند در نتیجه عملیات دستگیری قاچاقچیان و كشف محموله موادمخدر كلید خورد و ماموران در قالب چند اکیپ مجرب در مسیر تردد قاچاقچیان مستقر شدند.

سرهنگ "مصری" افزود: ماموران پس از مشاهده خودرو حامل محموله موادمخدر كه از سمت فسا وارد شیراز شد،  قاچاقچیان را تعقیب و دو منزل در جنوب شیراز كه اعضای این باند وارد آنها شده بودند را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه از دو منزل بازرسی و 130 کیلو گرم تریاک كشف كردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: در چند عملیات دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان های داراب، لارستان، خرم بید و شیراز 321 كیلوگرم تریاك كشف كردند.

سرهنگ "مصری" با بیان اینكه در مجموع 451 كیلوگرم تریاك از قاچاقچیان كشف شده است افزود: در این عملیات ها 15 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر، 6 دستگاه خودرو متوقف و 20 دستگاه تلفن همراه نیز از آنها كشف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha