مردم نیازمند نگاه عادلانه مسئولان هستند

سلامت نیوز : نماینده مردم ساوه و زرندیه و عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه 18 هزار و 900 میلیارد تومانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از افزایش 15 درصدی بودجه این بخش خبر داد.

 

 

 

شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با (ایسنا) ، با بیان اینکه تاکنون 14 هزار و 600 میلیارد تومان از این بودجه لحاظ شده است، افزود: سال گذشته افزایش بودجه در این حوزه 11 درصد بوده است که امیدواریم بتوانیم در کمیسیون تلفیق سهم بهداشت و درمان را افزایش دهیم.

 

 

 

میرگلوبیات همچنین از مشکلات حوزه سلامت، بهداشت و درمان استان نیز گلایه کرد و گفت: در استان مرکزی و بسیاری از استان‌ها مشکلات بهداشت و درمان و پزشک خانواده وجود دارد.

 

 

 

وی از کمبود پزشکان متخصص و عمومی در سطح استان مرکزی خبر داد و افزود: امیدواریم مسوولان دانشگاه علوم پزشکی برای جذب سهم بیشتر اعتبارات و برطرف کردن این مشکلات تلاش مضاعف کنند.

 

 

 

وی با اشاره به پیگیری کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به منظور برطرف کردن مشکلات و مسایل حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: اختصاص یافتن بودجه بهداشت و درمان در تمام زمینه‌ها و بخش‌های آن به صورت کامل و مکفی ضروری است.

 

 

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه با اشاره به اولویت‌های وزارت بهداشت و درمان گفت: اصلی‌ترین دغدغه مردم در نظام سلامت هزینه‌هایی است که به منظور درمان متحمل می‌شوند و مهمترین اولویتی که این وزارتخانه باید مدنظر قرار دهد کاهش هزینه درمان و سهم پرداختی بیمار است.

 

 

 

میرگلوبیات عملیاتی کردن برنامه پنجم توسعه در حوزه سلامت، تثبیت قیمت دارو و نگاه متوازن و عادلانه به حوزه سلامت در اقصی نقاط کشور به ویژه نقاط محروم را از دیگر اولویت‌هایی دانست که وزارت بهداشت و درمان باید مد نظر قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha