5 توصیه برای اینکه از استخدامتان پشیمان نشوند

سلامت نیوز : اگر تازه استخدام شده اید ، اگر خواستار این هستید که رئیستان را از خود راضی کنید، اگر می خواهید جای پایتان در کار محکم شود و اگر می خواهید رئیستان از استخدام شما پشیمان نشود، این راهکارها را حتما بخوانید.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از برترین ها ؛ راهکارهای پیش رو برای کسانی مناسب است که می خواهند به رئیسشان ثابت کنند در انتخاب و استخدام آنها اشتباه نکرده است:

1. خود را علامه دهر ندانید

شما هم مثل هر انسان دیگری تنها بخشی ار علوم مختلف دنیا را آموخته اید و طبیعتا به همه دانسته ها مسلط نیستید. پس اگر کسی از همکارانتان یا مقامات بالادستی خواست چیزی بهتان یاد دهد به جای ترش رویی متواضعانه از او تشکر کنید و درس تازه را فراگیرید

2. همیشه در پی یادگرفتن باشید

خود را مشتاق یادگرفتن نشان دهید. به دیگران ثابت کنید از آموختن تازه ها هراسی ندارید و می توانید علاوه بر یادگیری چیزهای جدید آنها را به خوبی در کار به کار گیرید.

3. به جای زرنگی کردن به کار مسلط شوید

به جای اینکه با انواع و اقسام تکنیک های دور زدن در کار خود کم بگذارید، سعی کنید تا به اصطلاح سوار بر کار شوید و بتوانید بی دغدغه کارها را پیش ببرید.

4. بیاموزید که چگونه با همکارانتان تعامل کنید

نحوه تعامل و ارتباط برقرار کردن با همکارانتان را به خوبی بیاموزید. حد و حدود خود را حفظ کنید، احترام بگذارید و ارتباط سالمی با آنها برقرار کنید.

5. زبان صنفی که در آن کار می کنید را یاد بگیرید

در هر صنفی یک زبان خاص برای ارتباط برقرار کردن وجود دارد. صنف پزشکان با صنف بازاریان و اداری ها زبانشان فرق دارد و هر یک اصول خاصی را برای ارتباط برقرار کردن با یکدیگر و با مریض، ارباب رجوع و مشتری خود دارند. این کار را یاد بگیرید که یکی از رموز موفقیتتان می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha