رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از قطع برق محوطه بیرونی اورژانس بیمارستان شهدا در شب گذشته عذرخواهی کرد.

قطعی برق اورژانس بیمارستان شهدای تجریش/رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عذرخواهی کرد
سلامت نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از قطع برق محوطه بیرونی اورژانس بیمارستان شهدا در شب گذشته عذرخواهی کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر علی‌اصغر پیوندی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره قطع برق شب گذشته اورژانس بیمارستان شهدای تجریش، گفت: در داخل اورژانس و بخشی که بیماران بستری بودند، مشکلی اتفاق نیفتاد و قطع برق مربوط به محوطه بیرونی اورژانس بود که پس از حدود 20 تا 25 دقیقه برطرف شد.

وی گفت: با توجه به قدمت بیمارستان، ناخودآگاه ممکن است اتفاقاتی پیش آید، این اتفاق نیز ناخواسته بود و رییس بیمارستان نیز خود بسیار ناراحت است. از مردم و بیماران به دلیل این اتفاق ناخواسته عذرخواهی می‌کنم. همچنین تصمیم گرفته شده که کابل‌کشی محوطه مربوطه تعویض شود.

پیوندی در عین حال مطالبات بیمارستان‌ها از سازمان‌های بیمه‌گر را یادآور شد و گفت: تا بیستم آذرماه 92، سازمان‌های بیمه‌گر تامین اجتماعی، خدمات درمانی و نیروهای مسلح حدود 50 میلیارد تومان به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بدهکارند؛ این رقم، رقم کمی نیست و مسلما مشکل ایجاد می‌کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا برق اضطراری در بیمارستان شهدای تجریش وجود نداشته؟ گفت: برق اضطراری وجود داشت، اما برای برق‌دهی به تمام محوطه کافی نبود. در مجموع این قطع برق مشکل جدی برای اورژانس ایجاد نکرد. وقتی فرسودگی بیمارستان زیاد باشد، بدهی‌ها نیز زیاد باشد و از طرف دیگر ارائه خدمات نیز زیاد باشد، ممکن است نواقصی پیش آید که مجددا از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنم.

پیوندی درباره کمبود و تامین نیرو در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: در تمام بیمارستان‌ها به ویژه از نظر بهیار و نیروی پرستاری با کمبود جدی مواجه هستیم. راه استخدام باز است و از پرستاران علاقه‌مند تقاضا داریم که در صورت تمایل، برای ارائه خدمت در مجموعه این دانشگاه، مراجعه کنند. در مجموعه حدود 16 بیمارستان تحت پوشش دانشگاه، به نیروهای زن و مرد پرستاری نیاز داریم و پذیرای آنها خواهیم بود.

وی در عین حال به سابقه بیش از سه دهه فعالیت بیمارستان لبافی‌نژاد اشاره کرد و گفت: این بیمارستان قطب چشم پزشکی کشور است و از سراسر کشور بیماران ارجاعی را می‌پذیرد. بیمارستان لبافی‌نژاد وابسته به تامین اجتماعی است، اما اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آن فعالند و این بیمارستان نمونه خوبی از همکاری‌های بین بخشی تلقی می‌شود. در مجموع این بیمارستان از طریق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و همچنین سازمان تامین اجتماعی حمایت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha