سلامت نیوز:‌ در این حادثه یک دستگاه مینی بوس، پراید، پژو و زانتیا به شدت با هم برخورد کردند که خودرو پراید به حاشیه جاده پرتاب و سه خودرو دیگر در آتش سوختند.
رییس آتش نشانی نایین استان اصفهان گفت: برخورد چهار وسیله نقلیه در ورودی این شهرستان در روبروی دانشگاه آزاد 14 نفر براثر سوختگی در آتش کشته و 12 نفر هم مجروح شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، بدالله سلطانی گفت: ساعت سه و30دقیقه صبح امروز پنجشنبه در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف و آتش سوزی، ماموران ما به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک مینی بوس، پراید، پژو و زانتیا به شدت با هم برخورد کردند که خودرو پراید به حاشیه جاده پرتاب و سه خودرو دیگر در آتش سوختند.

رییس آتش نشانی نایین تصریح کرد: براثر این حادثه دو سرنشین مینی بوس، یک سرنشین پراید، و 11 سرنشین پژو که 10 نفر آنان تبعه افغانستان بودند ، کشته شدند.  دلیل حادثه ازسوی کارشناسان در حال بررسی است.

واحد مرکزی خبر هم به نقل از سرهنگ غلامی رئیس پلیس راهور استان اصفهان نوشت: برخورد 4 دستگاه خودرو در نایین 15کشته و8 مجروح بر جای گذاشت.

وی افزود: 11 سرنشین تبعه افغان خودروی پژو و یک سرنشین ایرانی ازاین خودرو و دوسرنشین مینی بوس و یک سرنشین پراید در دم جان باختند. همچنین دراین حادثه 6 ایرانی ودو افغانی مجروح شدند.

شهرستان نایین در فاصله 140 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha