سلامت نیوز: مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از پاک بودن هوای تهران خبر داد وگفت: بارندگی‌ روزهای اخیر و وزش بادها هوای تهران را در وضعیت سالم قرار داده است.

یوسف رشیدی در گفت وگو با خانه ملت٬ از سالم بودن وضعیت هوای تهران در شرایط فعلی خبر داد و گفت: به دلیل بارش باران و بادهای اخیر هوای تهران هم اکنون در شرایط سالم قرار دارد اما با پایدار شدن وضعیت هوا امکان بروز دوباره و چندباره آلودگی هوای تهران وجود دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه از 8 سال گذشته تاکنون اقدام جدی برای مقابله با آلودگی هوا صورت نگرفته است، افزود: تاکنون بیشتر اقدامات صورت گرفته برای کاهش آلودگی هوا مقطعی بوده و علت ریشه کن نشدن این معضل بزرگ نیز همین است.

رشیدی تاکید کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر تولید آلودگی در تهران بسیار بالا است٬ به محض اینکه شرایط پایداری هوا ایجاد شود بروز آلودگی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: در پی بروز مجدد آلودگی هوا در تهران تعطیلی مدارس و اجرای طرح زوج و فرد خوردوها دور از انتظار نیست.

عضو کارگروه کاهش آلودگی هوا با یادآوری جلسه دیروز کارگروه متبوعش٬ گفت: روز گذشته گزارش دستگاه‌ها از جمله شهرداری٬ وزارت نفت٬ وزارت صنایع٬ NGOها و سایر سازمان‌ها در خصوص عملکردشان در رابطه با طرح کاهش آلودگی هوا که مصوب سال 90 است قرائت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha