آغاز به کار مرکز تخصصی «مفصل» در بیمارستان نور افشار

سلامت نیوز : رئیس بیمارستان نورافشار از آغاز به کار مرکز تخصصی مفصل در این بیمارستان خبر داد و گفت: این مرکز تخصصی به مبتلایان بیماری‌های مفصلی، زانو درد و آرتروز خدمات درمانی تخصصی ارائه می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس ؛ رامین کردی از آغاز به کار مرکز تخصصی مفصل در این بیمارستان خبر داد و گفت: این مرکز تخصصی به مبتلایان بیماری‌های مفصلی، زانو درد و آرتروز خدمات درمانی تخصصی ارائه می‌کند.

و بیمار از بدو ورود به بیمارستان از سوی متخصصان برای تشخیص بیماری و درمان آن تحت نظر قرار می‌گیرد و نیازی به مراجعه به سایر مراکز درمانی ندارد.

وی افزود: برای مبتلایان به پارکینسون، مشکلات ستون فقرات، گردن درد، کمردرد و ام. اس بخش‌های تخصصی در بیمارستان نور افشار وجود دارد و برخی  انجمن‌ها به صورت تخصصی و داوطلبانه با بیمارستان همکاری می‌کنند.

رئیس بیمارستان نورافشار با تأکید بر اینکه تمرکز ما بر حرکت به سمت زندگی بهتر است، افزود: آب‌درمانی روشی پیشرفته در فرآیند بازتوانی بیماری‌های مختلف مانند کمر درد، آسیب‌های عضلانی – اسکلتی و آرتروز است که در بخش آب‌درمانی این بیمارستان خدمات هیدروماساژ، ماساژ با آب بدون خیس شدن، تردمیل داخل آب و ورزش و حرکت درمانی در استخر به متقاضیان دریافت این خدمات ارائه می‌شود.

بیمارستان نور افشار به عنوان مرکز تخصصی مغز و اعصاب و توانبخشی از یک سال گذشته به عنوان زیرمجموعه جمعیت هلال احمر و پشتیبانی علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. این بیمارستان در شمال تهران و منطقه دارآباد واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha