هشدار مرکز پزشکی حج و زیارت/ پزشکان کاروانها مراقب کلاهبرداران باشند
سلامت نیوز : رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تاکید کرد: اعزام کادرهای درمانی حج و عتبات عالیات، فقط از طریق این مرکز انجام می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر سیدعلی مرعشی گفت: مدتی است، خبرهای مبنی بر کلاهبرداری از پزشکان و پیراپزشکان برای اعزام در قالب کادرهای درمانی در اختیار ما قرار گرفته است که بلافاصله پیگیر موضوع شدیم.

وی خاطرنشان کرد: موضوع را با ادارات کل حراست جمعیت هلال احمر، سازمان حج و زیارت و نیز بعثه مقام معظم رهبری در میان گذاشته ایم و این مراجع نیز پیگیر هستند.
مرکز پزشکی تنها مرجع رسمی و قانونی اعزام پزشکان است

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر عنوان کرد: از همان ابتدا به صورت گسترده و از طریق رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی درباره نحوه اعزام کادرهای درمانی به عمره، تمتع و عتبات عالیات انجام و تاکید شده است که مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر تنها مسیر رسمی و قانونی این مهم است و از هیچ یک از متقاضیان اعزام، درخواست پرداخت وجه برای ثبت نام و اعزام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تا حصول نتیجه موضوع را دنبال خواهیم کرد، متذکر شد: شایسته است پزشکان و پیراپزشکان نیز همکاری لازم را با این مرکز داشته و علاوه بر اینکه شماره تلفن تماس‌گیرنده یا پیامک ارسال شده را در اختیار مرکز قرار می‌دهند، با مراجعه به سایت مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر یا تماس با این مرکز از نحوه اعزام اطلاع کامل پیدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha