چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 103137

حمید مهرآرا از بازیگران قدیمی تلویزیون که این روزها از شدت یافتن بیماری دیابت خود و قطع یکی از پاهایش رنج می‌برد، حالا به قطع پای دیگرش نیز تن داده است.

قطع پاهای بازیگر قدیمی تلویزیون

سلامت نیوز: حمید مهرآرا از بازیگران قدیمی تلویزیون که این روزها از شدت یافتن بیماری دیابت خود و قطع یکی از پاهایش رنج می‌برد، حالا به قطع پای دیگرش نیز تن داده است.

به گزارش سلامت نیوز ، همسر این بازیگر به بانی‌فیلم گفت: هشت سال است که حمید مهرآرا دچار بیماری است. او ابتدا دچار بیماری افسردگی شده بود و بعد از دو سال گرفتار دیابت شد.

او افزود: اوضاع جسمی وی در حال حاضر اصلاً خوب نیست. سال گذشته پزشکان به دلیل بیماری دیابت ناچار به قطع پای چپ او شدند اما متأسفانه بیماری دیابت وی کنترل نشد و امروز هم پای راست او را قطع می‌کنند.

او در خصوص اوضاع مالی و شرایط زندگی‌شان در طول سال‌های گذشته گفت: مگر می‌شود به مشکل مالی برنخورده باشیم؟ اما از آنجا که همسرم فرهنگی بوده تاکنون از منبع مالی فرهنگی‌ ایشان استفاده کرده‌ایم.

همسر مهرآرا گفت: از وقتی که همسرم دچار بیماری شد، دیگر در کارهای هنری بازی نکرد و روحیه‌اش کاملاً آسیب دید. در این سال‌ها برخی از همکارانش به عیادتش می‌آمدند و روز گذشته نیز حسن فتحی به بیمارستان آمد و از همسرم عیادت کرد.

حمید مهرآرا که هم‌اکنون 70 سال سن دارد، در سریال‌های پرمخاطبی چون «آرایشگاه زیبا»، «امیرکبیر»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «روزگار جوانی» بازی داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha