مشاور وزیر بهداست، درمان و آموزش پزشکی از کمک 2هزار میلیاردی مردم به مجمع خیرین سلامت خبر داد و گفت: اهدای وجه نقد، 4 هزار و 500 قطعه زمین، تهیه آمبولانس و ماشین از جمله کمک‌های مردمی طی 4 سال گذشته بوده است.

کمک 2هزار میلیاردی مردم به مجمع خیرین سلامت/ آمادگی دولت برای رفع مشکلات درمانی

سلامت نیوز:‌ مشاور وزیر بهداست، درمان و آموزش پزشکی از کمک 2هزار میلیاردی مردم به مجمع خیرین سلامت خبر داد و گفت: اهدای وجه نقد، 4 هزار و 500 قطعه زمین، تهیه آمبولانس و ماشین از جمله کمک‌های مردمی طی 4 سال گذشته بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سید رضا نیری امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران ضمن تقدیر از مردم در خلق حماسه 9 دی گفت: حضور پرشور مردم در حماسه 9 دی برای همیشه دشمن را مأیوس کرد و اگر این حضور نبود، بدون شک توطئه سهمگینی در انتظار جمهوری اسلامی ایران بود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رهبر انقلاب تصریح کرد: 4 سال پیش مقام معظم رهبری پس از استماع گزارش‌های وزیر وقت اعلام کردند که اقدامات صورت گرفته متناسب با مشکلات مردم نیست و باید کار مردم را به خود آن‌ها واگذار کنید.

نیری تأکید کرد: زمانی که من به عنوان مشاور وزیر بهداشت انتخاب شدم تصور نمی‌کردم که پس از 4 سال بتوانیم 150 مرکز مجمع خیرین سلامت را در کشور راه‌اندازی کنیم، مراکزی که در آن‌ها حدود 100 نفر از معتمدین برگزیده مردم مشغول خدمت هستند تا مشکلات مربوط به درمان و سلامت را برطرف کنند.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کمک 2 هزار میلیاردی مردم به مجمع خیرین سلامت خبر داد و گفت: اهدای وجه نقد، 4 هزار و 500 قطعه زمین، تهیه آمبولانس و ماشین از جمله کمک‌های مردمی طی 4 سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: ما به لطف خدا توانستیم 1800 مرکز درمانی را بازسازی، احداث و تجهیز کنیم و در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار دهیم، کاری که حتی تصور آن هم برای وزارتخانه غیرممکن بود.

نیری با اشاره به آمادگی دولت یازدهم برای رفع مشکلات درمانی گفت: خوشبختانه دولت روحانی زمینه را برای حضور پررنگ مردم در انجام کارها فراهم کرده، همه ما برای نظام جمهوری اسلامی کار می‌کنیم و باید باری از روی دوش دولت برداریم.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت در امر اداره بیمارستان‌ها با مشکل مواجه است، من در همین جا از کسانی که آمادگی اداره مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را دارند دعوت می‌کنم تا در مذاکره و تعاملی دوسویه با دولت، علاوه بر همکاری زمینه را برای برنامه‌ریزی‌های هرچه بهتر دولت در سایر حوزه‌ها فراهم کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha