سازمان هواشناسی اعلام کرد که تا روز سه شنبه در استان های غربی، جنوبی و جنوب غربی باران و برف می بارد اما از سه شنبه این سامانه به سمت استانهای جنوب شرقی می رود و در تهران هم از امشب باران می بارد.

پیش‌بینی وضعیت هوا در روزهای آینده/ منتظر سرمای شدیدتر باشید

سلامت نیوز :سازمان هواشناسی اعلام کرد که تا روز سه شنبه در استان های غربی، جنوبی و جنوب غربی باران و برف می بارد اما از سه شنبه این سامانه به سمت استانهای جنوب شرقی می رود و در تهران هم از امشب باران می بارد.

به گزارش خبرآنلاین، درحالی که صبح امروز در استان های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل برف و باران بارید، از عصر هم بارندگی ها به استان های غربی رسید. 
به گفته احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی امروز یکشنبه و فردا دوشنبه در برخی مناطق جنوب غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس، بارش برف و باران شدت می‌یابد.
او در این باره به خبرآنلاین گفت: بنابراین تردد در جادهای ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، خوزستان، اصفهان و لرستان با اختلال پیش‌بینی می‌شود. در روز سه‌شنبه، مناطق غربی هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب یزد نیز با بارش برف و باران همراه خواهد بود، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

هوای تهران
وظیفه در مورد هوای تهران گفت:هوای تهران تا فردا دوشنبه آلاینده ها را دارد و تنها برای گروههای حساس ناسالم است اما از امشب یکشنبه که باران کمی می بارد از شدت این آلاینده ها هم کم می شود.از دوشنبه شب بارش باران و برف در تهران کمی شدت پیدا می کند و تا روز سه شنبه به همین صورت خواهد بود اما از روز چهارشنبه هوا صاف می شود. با پایان یافتن هوا شاهد افت دما تا 4 درجه خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha