عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه باید هرچه سریعتر ابعاد پرونده تیراندازی مداح معروف را روشن کند، گفت: اطاله دادرسی در این پرونده آسیب‌های اجتماعی را درپی دارد.

تاخیر در رسیدگی به پرونده تیراندازی مداح معروف آسیب‌های اجتماعی را درپی دارد

سلامت نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه باید هرچه سریعتر ابعاد پرونده تیراندازی مداح معروف را روشن کند، گفت: اطاله دادرسی در این پرونده آسیب‌های اجتماعی را درپی دارد.

سید باقر حسینی در گفت وگو با خانه ملت، درباره حادثه تیراندازی یک مداح معروف به سرنشینان یک خودرو در اتوبان بابایی، گفت: به نظر هرچه سریعتر قوه قضاییه باید برای روشن تر شدن ابعاد این حادثه وارد عمل شده تا از گمانه زنی و صحبت های بی اساس درباره این موضوع جلوگیری شود.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی افراد به دلیل جایگاه ویژه در کشور ادوات دفاعی در اختیار دارند، اما اینکه آنها درهر شرایطی اقدام به اسلحه کشیدن کنند صحیح نیست.

وی با بیان اینکه تنها قانون است که می تواند دراینگونه موارد به درستی تصمیم گیری کند، تصریح کرد: درحال حاضر چون اخبار دقیقی از چگونگی این حادثه وجود ندارد، نباید گمانی زنی ها کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس، تاکید کرد: قوه قضاییه باید هرچه سریعتر با متخلفان در این حادثه برخورد کند، زیرا بی قانونی و استفاده نادرست از ادوات دفاعی می تواند آسیب های بسیاری را به جامعه تحمیل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha