پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵
کد خبر: 103518

وزیر بهداشت عصر روز پنجشنبه برای بازدید از طرح های بهداشتی و درمانی شهرستان های سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب و داورزن وارد خراسان رضوی شد.

عکس/سفر یک روزه وزیر بهداشت به شرق کشور

سلامت نیوز:‌ وزیر بهداشت عصر روز پنجشنبه (19 دی) برای بازدید از طرح های بهداشتی و درمانی شهرستان های سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب و داورزن وارد خراسان رضوی شد.

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز در خراسان رضوی،دکتر سید حسن هاشمی در ابتدای حضور خود در سبزوار به دیدار خانواده شهید محمد فاضل از شهدای هویزه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی رفت.

در ابتدا پدر شهید فاضل ضمن خیر مقدم به وزیر بهداشت و دیگر همراهان در دیار سربداران از دقت نظر و توجه ایشان به خانواده شهداء ، قدردانی کردند .

وزیر بهداشت از حضور خود در جمع دوستان و همسنگران سبزواری خود در هشت سال دفاع مقدس ابراز خرسندی کرد .

وی ضمن یاد و خاطره شهدای مظلوم هویزه که پنج تن از شهدای جهادگر هویزه از این شهر شهید پرور بودند ،سبزوار را مایه افتخار خراسانی ها دانستند .

دکتر سید حسن هاشمی ابراز امیدواری کرد: با دعای خیر خانواده محترم شهداء بتوانیم در وزارت بهداشت و دوستان ما در مجلس شورای اسلامی در این موقعیت حساس قدم های سازنده و مفید برداریم.

وی در بازدید از وضعیت پروژه های پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دستورات لازم برای تسریع در ساخت این طرح عمرانی را داد.

دکتر علیرضا مسلم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در جریان این بازدید ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ساخت پروژه پردیس گفت : با اشاره به اینکه این پروژه با مشکلات مالی خاصی روبرو است ،دانشگاه تلاش خود رادر جهت به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام پردیس خواهد نمود.

وی نیز از مقام وزارت جهت تکمیل پروژ ه های در حال ساخت پردیس دانشگاه سبزوار در خواست تخصیص اعتبار ویژه را نمود.

دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت در ادامه سفر خود از پروژه در حال ساخت بیمارستان 164 تختخوابی حشمتیه سبزوار دیدن نمود و در جریان روند ساخت و تکمیل این پروژه درمانی که مطالبات مردم این شهرستان است ،قرار گرفت .

وی در این بازدید به بررسی و مذاکره با نمایندگان مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در راستای تامین منابع مالی این پروژه درمانی برتسریع در بهره برداری در اینده نزدیک تاکید کرد.

در این بازدیددکتر زارع نژاد مدیرکل روابط عمومی وزارت ، دکتر جغتایی سرپرست دانشگاه بهزیستی و توانبخشی و عضو هیات امناء دانشگاه سبزوار ،دکتر مهرابی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد ،دکتر محسنی ثانی ومهندس سبحانی فر نمایندگان شهرستان و همچنین دیگر مسئولین استانی و شهرستانهای سبزوار ،جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن وزیر بهداشت را همراهی می کردند .

دکتر سید حسن هاشمی در ادمه سفر یک روزه خود به خراسان رضوی جهت ادای احترام به گلزار شهدای سبزوار حاضر شد و با اهدای گل و و قرائت فاتحه به مقام والای شهیدان این شهر ادای احترام کرد .

وزیر بهداشت پس از آن در یادواره شهدای جهادگر هویزه سبزوار حضور یافت و ایراد سخنرانی کرد .

گفتنی است آخرین برنامه ی وزیر بهداشت در سفر خود به خراسان رضوی،دیدار با مسئولین بهداشت و درمان استان و شهرستان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha