یکصد نفر در نخستین دوره آزمون پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی به صورت از راه دور شرکت می کنند که بیش از 70 درصد شرکت کنندگان را اعضای هیئت علمی تشکیل می دهند.

به گزارش سلامت نیوز مهر، کارت ورود به جلسه آزمون روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه در معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران توزیع و آزمون نیز در صبح روز پنجشنبه 5 اردیبهشت ماه در ساختمان جدید دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

هدف دوره آموزش پزشکی از راه دور تربیت فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی با توانایی هایی در حوزه کیفیت آموزش، طراحی و انجام پژوهشهای آموزشی و طراحی روش های مناسب ارزشیابی است که برای نخستین بار به صورت آموزش از راه دور در دانشگاه علوم پزشکی تهران و با رعایت اصول و استانداردهای این نوع آموزش و بهره گیری از بستر فناوری اطلاعات برگزار می شود.

آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی به صورت از راه دور در دو مرحله برگزار می شود و ثبت نام کنندگان باید دارای مدرک دکتری تخصصی و یا دکتری حرفه ای گروه پزشکی و دارندگان مدارک کارشناسی ارشد گروه پزشکی و اعضای هیئت علمی گروه های پزشکی سراسر کشور باشند.

ظرفیت پذیرش در رشته آموزش پزشکی از راه دور 10 نفر است و 70 درصد از ظرفیت رشته به اعضای هیئت علمی و کارکنان وزارت بهداشت و تمامی موسسات وابسته با اولویت دانشگاه علوم پزشکی تهران اختصاص دارد و پذیرفته شدگان باید شهریه اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران را بپردازند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha