سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 10358

راهکارهای اجرای دقیق مقررات آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی در همایش مدیران آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی بررسی شد.

 در این نشست که دو روز گذشته در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شده بود، راهکارهای اجرای دقیق قوانین و مقررات آموزشی و اطلاع رسانی صحیح به دانشجویان علوم پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

علاوه بر آن مشکلات آموزشی دانشجویان دارای بورسیه خاص با حضور نمایندگان دانشگاههای علوم پزشکی بقیة الله و ارتش مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد مصوبه شورای عالی برنامه ریزی در خصوص این دانشجویان اعمال شود.

از دیگر موضوعاتی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، مشکلات آموزشی دانشجویان غیر ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاههای علوم پزشکی بود و با توجه به موضوعات مطرح شده، این مسئله مورد تأکید قرار گرفت که با این دانشجویان همچون سایر دانشجویان برخورد شود.

هماهنگی برای برگزاری گردهمایی دانشجویان غیر ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاههای علوم پزشکی از دیگر برنامه هایی بود که در این همایش مورد توجه قرار گرفت.

گردهمایی دانشجویان غیر ایرانی رشته های علوم پزشکی اردیبهشت ماه در شهر اصفهان به مدت سه روز برگزار می شود و در این گردهمایی پانل هایی با موضوعاتی فرهنگی، اجتماعی و سخنرانی صاحبنظران در زمینه آموزشی، دانشجویی و فرهنگی برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha