کارنامه (حاوی نمره و رتبه) و فرم انتخاب رشته داوطلبان سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار همزمان در اول اردیبهشت ماه به صورت اینترنتی منتشر می شود.

داوطلبان شرکت کننده در سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های بالینی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی http://sanjesh.mohme.gov.ir فرم انتخاب رشته و کارنامه خود را دریافت کنند.

داوطلبان در مدت 3 روز و تا پایان روز سوم اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب 100 کد رشته - محل منحصراً از طریق اینترنت اقدام کنند.

داوطلبان موظف هستند با ارسال فرم انتخاب رشته به صورت اینترنتی، از فرم انتخاب رشته خود پرینت تهیه کنند و کپی پرینت را شخصاً در روزهای 4 و 5 با در دست داشتن مدارک احراز هویت به یکی از معاونتهای آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی تحویل دهند و دانشگاههای علوم پزشکی نیز موظف هستند پس از احراز هویت فرمهای انتخاب رشته را ممهور کرده و به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی ارسال کنند.

کارنامه داوطلبان آزمون دستیاری حاوی نمره و رتبه است و داوطلب می تواند به کمک کد رهگیری فرم انتخاب رشته دریافت کند. 

به گزارش مهر، سی و پنجمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز پنجشنبه دوم اسفند ماه جاری با حضور 16هزار و 318 داوطلب در 31 حوزه امتحانی برگزار شد.

پذیرش دستیار در رشته های جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)، جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی (ارولوژی)، بیماریهای اعصاب (نورولوژی)، بیماریهای داخلی، بیماریهای عفونی و گرمسیری، بیماریهای قلب وعروق، بیماریهای کودکان، بیهوشی، پزشکی اجتماعی، پزشکی هسته ای، آسیب شناسی (پاتولوژی)، پوست، پزشکی فیزیکی وتوانبخشی، جراحی عمومی، جراحی مغز واعصاب، چشم پزشکی، پرتودرمانی (رادیوتراپی)، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، گوش و گلو وبینی و جراحی سر و گردن، پزشکی قانونی، طب کار، طب اورژانس و پزشکی ورزشی صورت می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha