رییس جمهور : در ابتدای دولت یازدهم در بحث دارو با یک شبه‌بحران روبرو بودیم

سلامت نیوز : رئیس‌ جمهوری با بیان اینکه در ابتدای دولت یازدهم در بحث دارو با یک شبه‌بحران روبرو بودیم، گفت: با برداشتن قدم‌های فوری این شبه بحران حل شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ حسن روحانی رئیس‌‌جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در جشنواره رازی با بیان اینکه در ابتدای دولت یازدهم در بحث دارو و سلامت با یک وضع شبه بحران روبرو بودیم گفت: با برداشتن قدم‌های فوری این شبه بحران حل شد.

روحانی با اشاره به اقدامات فوری برای رفع نیاز کالاهای اساسی گفت: دولت یازدهم برای مشکلات فوق العاده در بحث دارو و سلامت نیز اقداماتی فوری انجام داد تا از آن مشکلات عبور کنیم.

روحانی اظهار داشت: همه امید دولت یازدهم این است که بتواند در طول برنامه 4 ساله دولت یازدهم شرایط نظام سلامت را به شرایط مطلوب برساند.

وی با بیان اینکه همه امید دولت این است که بتواند در طول برنامه 4 ساله دولت یازدهم شرایط نظام سلامت را به شرایط مطلوب برساند گفت: نیاز به واردات واکسن بر دوش این دولت سنگینی می کند و من از آقای وزیر بهداشت می‌خواهم که در پایان دولت یازدهم از لحاظ واکسن خودکفا شویم.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه این حق مسلم هر ایرانی خارج از کشور است که بتواند به کشورش بیاید و به ایران رفت و آمد داشته باشد تصریح کرد: دولت آماده تسهیل ورود آنان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha