دکتر معصومه ابتکار به اظهارات معاون پارلمانی و رئیس دفتر سیدمحمد خاتمی در صفحه فیس بوک خود جواب داد.

پاسخ ابتکار به ابطحی: قرار است با مردم روراست باشیم

سلامت نیوز: دکتر معصومه ابتکار به اظهارات معاون پارلمانی و رئیس دفتر سیدمحمد خاتمی در صفحه فیس بوک خود جواب داد.


به گزارش سلامت نیوز، دکتر معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در واکنش به اظهارات محمدعلی ابطحی، معاون پارلمانی و رئیس دفتر سیدمحمد خاتمی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: آقای ابطحی، مخاطب در دسترس است، صدایتان می آید. مسئولین در این دوره قبل از انتصاب، شنوایی سنجی کامل شده اند، بنابراین صدای مردم به گوش آنها می رسد. این آلودگی هوا که همه ما آن را تنفس می کنیم از سال های قبل برنامه ای مدون داشت و در حال اجرای برنامه کاهش آلودگی هوا بودیم که متاسفانه متوقف شد و بنزین بی کیفیت، خودروهای غیر استاندارد و عدم نظارت و برنامه ریزی کار را به جایی رساند که به قول شما همه در معرض آسیب های جدی قرار گرفته ایم.


دولت جدید از همان روزهای اول با نگاهی برنامه ای و عزمی راسخ برای تغییر به این شرایط پرداخت. سازو کارهای مدیریتی ملی و استانی که تعطیل شده بود دوباره فعال شده و به زودی هم شورایعالی محیط زیست برنامه های ملی آلودگی هوا را برای عموم مردم منتشر خواهد کرد.


البته آقای ابطحی، قرار است با مردم رو راست باشیم. مشکل آلودگی هوا و سایر مسایل محیط زیست یک شبه به وجود نیامده که یک شبه حل شود. ولی این قول را به شما و هموطنان می دهم که از همه ظرفیت های فردی و ملی برای حل معضل آلودگی هوا با امید به لطف خداوند استفاده کنم.


لازم به ذکر است محمدعلی ابطحی در صفحه فیس بوک خود خطاب به دکتر ابتکار نوشته بود:
سرکار محترمه معززه مکرمه خانم ابتکار.
از ریاست دوباره تون خیلی خوشحالیم. اما این دلیل نمیشه که دوشواری این هوای مسموم ، دوشواری نباشد. شما رو به هرکی دوست دارید، یک کاری بکنید. داریم ریق رحمت سر میکشیم..اقلا یه کم توضیح بدین. همه حرفایی که به نمایندگان مجلس محرمانه گفتین را نمی خواهیم ولی این جوری که بعد از ریاست گم شدین و از دسترس رسانه ها در این هوا خارجین، هم خوب نیست به مولا. یه کاری بکنید، یک حرفی بزنید…الو..الو…
یاد این جلسات بخیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha