وزیر بهداشت: خوزستان دومین استان محروم کشور است

سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خوزستان را دومین استان محروم کشور معرفی کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی در دیدار با روسا و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان خوزستان که صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار اظهار کرد: خوزستان دومین استان محروم کشور بعد از سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: یکی از کارهای مهمی که باید در حوزه درمانی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گیرد تغییر نگرش در اداره بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در سطح کشور است. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: سلامت یکی از موضوعات مهمی است که در حال حاضر به دغدغه مسئولان کشور تبدیل شده و مردم نیز مطالبات به حقی دارند که امیدواریم برای حل مشکلات این حوزه با پاسخ مثبت دولت و مجلس همراه شویم.

وی در ادامه تغییر ساختار و وضعیت فعلی را از مهم‌ترین موضوعاتی دانست که باید مورد توجه همگان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: این اقدامات و تغییرات باید همراه با تشویق‌هایی برای افرادی که در سیستم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور دارند انجام شود.

وی تصریح کرد: خوزستان بعد از سیستان و بلوچستان برخلاف منابع زیادی که در این استان وجود دارد یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متذکر شد: باید از مشکلات و کمبودهایی که وجود دارد به دید یک فرصت نگاه کرد و برای رفع آن تلاش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha