مشکلات سلامت بدون همکاری فرابخشی حل نمی‌شود

سلامت نیوز :سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امیدواریم با استقرار دولت تدبیر و امید بتوانیم مشکلات حوزه سلامت را به صورت جامع و یکپارچه حل کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ اسماعیل ایدنی در نشست وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که روز 25 دی ماه در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مشکلاتی بسیار جدی در حوزه سلامت داریم.

وی با اشاره به بازدید وزیر بهداشت و همراهان از مراکز درمانی استان و اطلاع از مشکلات این حوزه، ادامه داد: این مشکلات ریشه در تخصیص منابع استان ندارد بلکه مشکلات موجود ریشه در نوع تدبیر دارد. امیدواریم با استقرار دولت تدبیر و امید بتوانیم مشکلات حوزه سلامت را به صورت جامع و یکپارچه حل کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با نوع نگاهی که در دولت مشاهده می‌کنیم و با توجه به این‌که حوزه سلامت از اولویت‌های دولت جدی است و همچنین با عزمی که در مقام عالی وزارتخانه و ساختار حاکم بر وزارت بهداشت وجود دارد؛ چشم‌انداز روشنی در حوزه سلامت می‌بینیم.

وی بیان کرد: سلامت یک مقوله فرابخشی است و مشکلات آن تنها در بخش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی حل نمی‌شود، بلکه باید سایر ارگان‌های مربوط مانند آموزش و پرورش، صدا و سیما و صنایع در سلامت نقش داشته باشند.

ایدنی گفت: بدون همکاری فرابخشی نمی‌توانیم مشکلات حوزه سلامت را حل کنیم، به هر حال با چشم‌اندازی که دولت تدبیر و امید در پیش دارد، امیدواریم مشکلات سازمان‌دهی و حل شوند.

وی عنوان کرد: از این که وزیر بهداشت به من اعتماد کرده و سکان سلامت استان خوزستان را به من سپرده است، تشکر می‌کنم و امیدوارم اعضای هیات علمی، کارکنان دانشگاه و همچنین نهاد، روحانیت و دانشجویان در این زمینه با من همراه باشند و با من همکاری کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: سعی من بر این بود که در گزینش همکارانم در موقعیت‌های دانشگاه از نیروهایی استفاده کنم که بازتابی از اعضای هیات علمی کل دانشگاه باشند و نگاه من در این راستا جناحی و قومیتی نباشد و امیدوارم با همکاری دوستان، بتوانم در سایر حوزه‌های مدیریتی نیز، چنین نگاهی را جاری و ساری کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha