مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به بازنگری در خدمات بیمه پایه گفت: هم اکنون اطلاعات آماری جامعه بیمه شدگان در حال جمع آوری است.

جزئیات بازنگری در خدمات بیمه پایه/ جمع آوری اطلاعات بیمه شدگان در کشور

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به بازنگری در خدمات بیمه پایه گفت: هم اکنون اطلاعات آماری جامعه بیمه شدگان در حال جمع آوری است.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت و گو با پانا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برای فراهم کردن زیر ساخت های تجمیع سازمان های بیمه گر نیازمند جمع آوری اطلاعات آماری جامعه بیمه شدگان هستیم که این موضوع در حال انجام است.


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به موضوع تجمیع بیمه ها تصریح کرد: ما برای محقق شدن این موضوع نیازمند بسترسازی و کار کارشناسی هستیم تا بتوانیم این طرح را به طور دقیق اجرایی کنیم که در این راستا نیازمند اطلاعات دقیق بیمه شدگان هستیم.


وی در ادامه از بازنگری در خدمات بیمه پایه سلامت خبر داد، گفت: در راستای بازنگری خدمات پایه سلامت، مراقبت های سلامتی که در بیمه سلامت وجود دارد، مورد بازنگری قرار می گیرد و در واقع تغییر فرهنگ بیمه با اجرای این طرح نمود پیدا می کند.


محسنی بندپی با بیان اینکه عدالت با ارائه خدمات بیمه پایه برقرار می شود، خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای عالی بیمه تعهدات بیمه پایه باید یکسان باشد و کیفیت خدمات ارائه شده موجب می شود مشکلات و ساز و کار تعهدات بیمه ای مرتفع شود.

ادغام سازمان های بیمه گر در دستور کار قرار دارد و طبق مصوبات جلسه ماه گذشته شورای عالی بیمه برای فراهم کردن زیر ساخت های ادغام سازمان های بیمه ای و همچنین سیاست گذاری ها در این خصوص 6 ماه زمان در نظر گرفته شد که پس از پایان این مهلت دیگر هیچ سازمانی نمی تواند در مقابل ادغام مقاومت کند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha