وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی گفت: دولت تدبیر وامید درصدد است که پرداختی هزینه های درمانی از جیب مردم را به حداقل برساند و این مهم از برنامه های اصلی دولت است.

دولت درصدد کاهش سهم مردم از هزینه های درمان است/ ارزشمند کردن دفترچه های درمانی

سلامت نیوز: وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی گفت: دولت تدبیر وامید درصدد است که پرداختی هزینه های درمانی از جیب مردم را به حداقل برساند و این مهم از برنامه های اصلی دولت است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،دکترعلی ربیعی در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید الاحداث 160 تختخوابی آبادان افزود: ارزشمند کردن دفترچه های درمانی و افزایش رضایت بیمه شدگان و حمایت موثر از بیماران از اولویتهای دولت تدبیر و امید است.

وی تصریح کرد: دولت به مسئله بیمه مردم توجه ویژه دارد و از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند.

ربیعی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی مسئول درمان جامعه کارگری است، اظهار داشت: مدیران و کارکنان این سازمان برای انجام این مسئولیت همه توان خود را به کار گرفته اند.

وی اظهار امیدواری کرد همه بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی بتوانند خدمات درمانی خود را از مراکز درمانی ملکی این سازمان دریافت کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و هیئت همراه از بیمارستان جدید الاحداث تأمین اجتماعی آبادان بازدید و از نزدیک در جریان روند ساخت وساز آن قرار گرفتند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha